سنندج؛

اعطای تسهیلات هزار میلیارد تومانی به پروژه های صنعتی کردستان

رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت:تسهیلات هزار میلیارد تومانی به پروژه های صنعتی دارای مزیت نسبی در استان کردستان اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج:  علی اکبر سیف عصرروز یکشنبه در کمیسیون هماهنگی بانک های دولتی استان کردستان در سنندج گفت: این تسهیلات در صورتی قابل پرداخت است که نگرانی بانک ها از بازپرداخت آن رفع شود و سرمایه گذار مربوطه شرایط لازم را کسب نماید. 

وی افزود: این میزان تسهیلات باید به تولید و ایجاد اشتغال مستمر منجر گردد و صادرات محصولات تولیدی را در پی داشته باشد.

رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به بخشی از شرایط لازم برای استفاده از این تسهیلات اشاره کرد و گفت: اختصاص وثیقه به اندازه کافی، تامین 30 درصد آورده از سوی سرمایه گذار و توجیه دار بودن طرح از جمله این شرایط به شمار می رود.

در این نشست مدیر شعب بانک ملی کردستان نیز گزارشی از وضعیت کامل منابع بانکی این استان را به رییس بانک مرکزی جمهوری اسلامی عرضه داشت.

در این آیین مدیران عامل و برخی مدیران شعب بانک های دولتی و خصوصی راه کارهای لازم جهت توسعه بخش صنعت این استان را بررسی کردند.

این نشست به میزبانی بانک ملی و با هدف هماهنگی بین بانک ها قبل از برگزاری شورای اداری این استان با حضور رییس جمهوری برگزار شد.




انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.