نفتالی بنت مدعی شد: آزادی پلارد ربطی به توافق هسته‌ای ایران ندارد

رئیس حزب خانه یهودی رژیم صهیونیستی مدعی شد آزادی جاسوس این رژیم در آمریکا هیچ ارتباطی به توافق هسته‌ای ایران ندارد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه صهیونیستی اسرائیل نشنال اینترست؛ "نفتالی بنت،" رئیس حزب خانه یهودی، روز گذشته از امکان آزادی "جاناتان پلارد،" جاسوس صهیونیست خبر داد و مدعی شد آزادی او هیچ ارتباطی به خشم تل‌آویو از معامله ایران ندارد. 

جاناتان پلارد اسرائیلی متولد آمریکا، در سال 1985 و به اتهام جاسوسی بازداشت و دو سال بعد به علت اینکه اطلاعات آمریکا درباره تسلیحات کشورهای عربی و پاکستان را به اسرائیل منتقل کرده بود، به حبس ابد محکوم شد. 

"بنت"  در این باره گفت: اسرائیل به درست‌ترین شکل عمل می‌کند تا نتیجه مطلوب را بگیرد. اگر نیاز باشد ما در این راه اقدامات خاصی را انجام دهیم، اینکار را خواهیم کرد؛ اما ما علاقه‌ای به برانگیختن مخالفت و دشمنی نداریم.
 
در همین حال "آیلت شاکد،" وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی نیز روز شنبه تلاش کرد این گمانه زنی‌ها که آزادی احتمالی "پلارد،" اقدامی از طرف آمریکاست تا خشم تل‌آویو را از توافق هسته‌ای ایران فروبنشاند، کاهش دهد.

وی مدعی شد: هیچ موضوع سیاسی یا دیپلماتیکی در اینجا وجود ندارد. این یک رویه قضایی مربوط به آمریکاست. کمیسیون آزادی مشروط باید آزادی او از زندان را پس از 30 سال، تایید کند.

"پلارد" نوامبر (آذر 93) برای آزادی مشروط مجاز شمرده شد، و وزارت دادگستری آمریکا روز پنج شنبه اعلام کرد با آزادی او مخالفت نخواهد کرد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار