فراخوان صدها هزار نظامی صهیونیست برای شرکت در رزمایش جنگ علیه مقاومت

صدها هزار نظامی ذخیره رژیم صهیونیستی برای شرکت در رزمایش جنگی که تجاوزگری آینده به لبنان و غزه در آن شبیه سازی می‌شود به ارتش فراخوانده شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری النشره، صدها هزار نفر از نظامیان ذخیره ارتش اسرائیل بامداد امروز در تلفن همراه خود پیامی دریافت کردند با این مضمون که به منظور شرکت در رزمایش بزرگ و فوری در شمال و جنوب اسرائیل (فلسطین اشغالی) هرچه زودتر خود را به یگان‌ها معرفی کنند.

روزنامه «یدیعوت آحارونوت» در این خصوص اعلام کرد در این رزمایش جنگ آینده علیه لبنان در شمال و غزه در جنوب، از جمله شلیک موشک از غزه و با تمرکز بر جنگ الکترونیکی شبیه سازی خواهد شد.

همچنین، در این رزمایش انتقال ارتش از وضعیت عادی به وضعیت اضطراری در سریع ترین زمان ممکن تمرین خواهد شد. علاوه بر این، در چند شهر ازجمله تل آویو، قدس و هرتزیلیا نیروهای امنیتی و ارتش تمرین‌هایی اجرا خواهند کرد.

قرار است این رزمایش شامگاه چهارشنبه آینده به پایان برسد. این رزمایش در چارچوب رزمایش‌های سریع و فوری صورت می‌گیرد که "گادی آیزنکوت" رئیس ستاد ارتش اسرائیل بر آن نظارت دارد و با استفاده از تجربه‌های به دست آمده از تجاوزگری اخیر اسرائیل  به نوار غزه در تابستان سال 2014 انجام می‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار