در کنفرانس اتحادیه جهانی علمای مقاومت در بیروت؛

نصرالله: مقاومت، طرح‌های صهیونیست‌ها را در لبنان ناکام گذاشت/ اسرائيل از تحولات منطقه به نفع خود استفاده می‌کند

دبیرکل حزب الله لبنان سخنرانی خود را در کنفرانس اتحادیه جهانی علمای مقاومت در بیروت آغاز کرد.

سید حسن نصرالله: هیچ نبردی به اندازه آرمان فلسطین، مقدس نیستبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی المنار لحظاتی پیش در خبر فوری گزارش داد: سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود، که به صورت ویدئو کنفرانس در کنفرانس اتحادیه جهانی علمای مقاومت در بیروت پخش می شد، گفت: هیچ مسئله و نبردی به اندازه آرمان فلسطین مقدس و شرعی نیست. 

نصرالله افزود: موضع گیری در برابر آرمان فلسطینی یکی از مهمترین معیارها برای ارزیابی کشورها، دولت ها و احزاب است. 

وی خاطر نشان کرد: مسئولیت مقابله با طرح صهیونیسم بر دوش همه است.

نصرالله افزود: "در منطقه با دو طرح تجاوزگرانه صهیونیستی و طرح مقاومت که متکی به حق و ارزش های انسانی است، روبرو هستیم. "

وی خاطر نشان کرد: مقاومت موفقیت های بزرگی به دست آورده است. پایداری مقاومت در لبنان و غزه طرح های اشغالگران را ناکام گذاشت و باعث توجه مجدد جهانی به آرمان فلسطین شد. مقاومت توانست معادلات بازدارندگی را در منطقه تثبیت کند.

وی در ادامه تصریح کرد: اسرائیل امروز از تهدید برای موجودیت خود سخن می گوید که این مسئله مهمترین دستاورد مقاومت است. 

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: طرح صهیونیستی در حالی که با تهدیدی برای موجودیت خود روبرو بود بار دیگر اخیرا موفقیت هایی در منطقه به دست آورد. ما باید موفقیت های اخیر اسرائیل به ویژه موفقیت هایی را که این رژیم برای آن هیچ هزینه ای پرداخت نکرد، بررسی کنیم. 

دبیرکل حزب الله در ادامه گفت: "مهمترین موفقیت اسرائیلی ها خارج کردن مسئله فلسطین از توجه افکار عمومی عربی و بین المللی بود. به علت تحولات منطقه، مسئله فلسطین از دایره توجه ملت‌های منطقه خارج شد و این مسئله به دشمن اسرائیلی فرصت داد تا همه برنامه های خود را اجرا کند. "

نصرالله گفت:" یکی از نتایج آنچه در منطقه رخ می دهد، فروریختن «دیوار تعامل» با اسرائیل است. این رژیم از تحولات منطقه برای انتقال به مرحله عادی سازی روابط با کشورهای منطقه در همه سطوح استفاده می کند."

وی خاطر نشان کرد: باید درباره ارزیابی عوامل قدرت در طرح مقاومت بازنگری شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار