شهرکرد؛

نقش کلیدی کارآفرینان و کارفرمایان در تحقق اقتصاد مقاومتی

مدیرکل تأمین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری گفت: کارآفرینان و کارفرمایان دارای نقش کلیدی در تحقق اقتصاد مقاومتی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری، غلامرضا محمدی در بازدید از شرکت آب معدنی شهرستان کوهرنگ گفت: سازمان تأمین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه ای کشور نقش اساسی در تأمین آتیه نیروی کار دارد.

وی افزود: این اداره کل در سال گذشته (1393) در راستای ارائه تعهدات به بیمه شدگان و مستمری بگیران بیش از یک هزار و 960 میلیارد ریال هزینه کرده است.

محمدی، کارآفرینان و کارفرمایان را دارای نقش کلیدی در تحقق اقتصاد مقاومتی و اهداف تأمین اجتماعی دانست و گفت: آنها از مهمترین ستون های این سازمان هستند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به رویکرد جدید این سازمان در تعامل و هم افزایی با مخاطبین و شرکاء و سرمایه های اجتماعی، اضافه کرد: به همین منظور دبیرخانه شرکای اجتماعی در معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان ایجاد شده است.

در این بازدیدها ضمن بررسی مسائل و مشکلات حوزه تأمین اجتماعی در گفتگو با کارگران و مدیران شرکت،  به پرسش های حاضرین در زمینه تأمین اجتماعی پاسخ داده شد.

شهرستان کوهرنگ، از شهرستان های 9 گانه استان چهارمحال و بختیاری، با 35 هزار نفر جمعیت می باشد که مرکز آن (شهر چلگرد) در فاصله 85 کیلومتری شهرکرد (مرکز این استان) قرار دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.