مراسم تودیع و معارفه معاون حقوقی و امور مجلس وزیر علوم برگزار شد

مراسم توديع دكتر نصيری قيداری و معارفه دكتر محمد روشن معاون حقوقی و امور مجلس وزير علوم با حضور معاونان اين وزارتخانه، نمايندگان مجلس شوراي اسلامی و روسای برخی از دانشگاه‌های تهران در محل وزارت علوم، تحقيقات و فناوری برگزار شد.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومي وزارت علوم، در اين مراسم دكتر عبدالحسين فريدون مشاور وزیر و مدیر کل دفتر وزارتی اظهار داشت: دكتر نصيري قيداري در مدت تصدي اين مسئوليت تعاملات مفيدي با نمايندگان مجلس شوراي اسلامي داشتند كه جاي تقدير و تشكر دارد و با زحمات شبانه روزي بسياري از تلاطم‌هاي پيش رو را كم كردند و در زمينه تنظيم لوايح و قوانين نيز  ساماندهي خوبي ايجاد شد.

وي ضمن تشكر از دكتر روشن به عنوان ادامه دهنده راه دكتر نصيري گفت: اميد است ايشان در مسيري كه تا اندازه اي هموار شده وزارتخانه را كمك كنند.

دكتر فريدون ساماندهي آموزش عالي را يكي از مسائل مهم فراروي وزارت علوم برشمرد و تصريح كرد: آموزش عالي در سال‌هاي اخير بسيار توسعه يافته و نياز به ساماندهي دارد و بايد در بحث كيفيت قدم‌هاي اساسي برداريم‌.

وي با بيان اينكه در بحث كميت و كيفيت نياز به برنامه ريزي داريم خاطرنشان كرد: برنامه ششم توسعه در دست تدوين است و برنامه شركت هاي دانش بنيان و بحث هاي فناوري نياز به قوانين و مقررات جديد دارد و بايد قدم هاي اساسي در اين زمينه برداشته شود و اميدواريم دكتر روشن با تجربياتي كه دارند و با سوابق و ارتباط با حوزه هاي مختلف در حل اين مسائل ما را ياري كنند.

مشاور وزیر و مدیر کل دفتر وزارتی وزارت علوم در خاتمه ضمن تشكر از همكاري همه كساني كه در اين حوزه بخصوص نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و معاونان پارلماني دستگاه‌هاي مختلف كه مديران و همكاران حوزه پارلماني ياري كردند اظهار داشت: اميد است اين تلاش، كوشش و همكاري كماكان ادامه يابد و در ادامه قدم هاي اساسي در توسعه علم، ايجاد دانشگاه هاي كارآفرين و شركت هاي دانش بنيان برداريم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار