راسخ مطرح کرد:

توجه به ترویج عفاف و حجاب در وزارت ارتباطات

رئیس شورای فرهنگی وزارت ارتباطات گفت: اولویت اصلی شورای فرهنگی در سال 94 ، توجه به ترویج و تبیین عفاف و حجاب درخانواده بزرگ وزارت ارتباطات است.

توجه به ترویج عفاف و حجاب در وزارت ارتباطاتبه گزارش خبرنگار حوزهدنیای ارتباطات گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ راسخ رئیس شورای فرهنگی وزارت ارتباطات با اشاره به اولویت شورای فرهنگی در توجه به موضوع عفاف و حجاب اظهار کرد: به نظرمی رسد با تلاش های صورت گرفته ،وزارت ارتباطات به عنوان یکی ازدستگاه برتر در حوزه حجاب و عفاف و رعایت حقوق شهروندی شناخته شود.

وی بر حساسیت و ضرورت توجه به همگرایی و هم افزایی دراقدامات فرهنگی مجموعه وزارت ارتباطات تأکید کرد و افزود: این موضوع در برخی از شرکت ها مغفول مانده بود و ما سعی در تجمیع فعالیتهای فرهنگی به ویژه در زمینه  عفاف و حجاب داشته ایم.

راسخ با بیان اینکه تهیه لباس متحدالشکل برای خانم ها و آقایان در دستور کار شورای فرهنگی قرار دارد، تصریح کرد: بررسی مدل های اداری درباره این لباس ها در حال انجام است.

 وی بر ضرورت تشکیل کلاس های آموزشی و نشست های مستمر در موضوع حجاب و عفاف اشاره کرد و گفت: برگزاری این نمایشگاه، با ارائه تخفیف های مناسب و کیفیت مطلوب، انگیزه همکاران برای رعایت حجاب و عفاف را افزایش می دهد.

 معاون وزیر ارتباطات در پاسخ به سوالی درخصوص رعایت حقوق شهروندی در محیط کار گفت: همواره توجه به زندگی اداری کارکنان و مشکلات احتمالی که یک کارمند درمحیط  کارخودمی تواند داشته باشد؛مورد  توجه ما است.

 معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات ادامه داد: در بحث زندگی اداری برای اولین بار نظرسنجی ازکارکنان، در این زمینه انجام و 80 درصد پیشنهاد همکاران بررسی ورسیدگی شد.

راسخ به مهمترین پیشنهادات وانتقادهای همکاران  دراین نظرسنجی اشاره کرد و گفت: رفع بی عدالتی و یکپارچگی پرداخت ها ازجمله این درخواست ها است.

 گفتنی است؛ نمایشگاه حجاب و عفاف در محوطه سالن شهید قندی وزارت ارتباطات درحال برگزاری است و تا  7 مرداد از ساعت 9 صبح تا 21 شب، آماده ارائه خدمات به علاقه مندان است.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اولویت ، حجاب ، ارتباطات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار