عیادت وزیر آموزش و پرورش از عزت‌الله انتظامی + تصاویر

وزیر آموزش و پرورش امروز برای عیادت از عزت‌الله انتظامی به منزل وی رفت.

به گزارش خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، در این دیدار وزیر آموزش و پرورش ضمن آرزوی سلامتی برای این هنرمند پیشکسوت کشورمان از اقدام وی برای مشارکت در ساخت مدرسه تقدیر و تشکر کرد.

فانی یکی از وجوه مشترک هنرمندان و معلمان را محبوبیت آن ها دانست و اظهار داشت: همانطور که یک هنرمند با محبوبیت خود در بین مردم دارای قدرت نفوذ در دلهای مردم است و حرف وی تاثیر گذار است، معلم هم با محبوبیت خود می‌تواند برای دانش‌آموزان تاثیر گذار تر باشد.


انتظامی نیز با مهم برشمردن تحصیل اظهار داشت: مدرسه انسان می سازد و همچنین مدرسه است که از یک انسان فردی قابل و موثر برای جامعه به بار می آورد و در همین راستا ساخت مدرسه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.


وی با اشاره به دیالوگ یکی از فیلم های قدیمی گفت: اگر نیت 6 ماهه دارید، گندم بکارید و اگر نیت صد ساله دارید، انسان تربیت کنید.


لازم به ذکر است، سنگ بنای حضور هنرمندان کشور در عرصه مدرسه سازی توسط عزت الله انتظامی 91 ساله که به آقای بازیگر سینمای ایران و عزت سینما مشهور است، گذاشته شد و حال پای هنرمندان نیز به این عرصه باز شده است و به این ترتیب یک باب مدرسه 6 کلاسه در استان ایلام و در منطقه‌ای محروم که کودکان آن نیازمند مدرسه بودند با همت عزت الله انتظامی احداث خواهد شد که به گفته مسئولان آموزش و پرورش نام این مدرسه هم «عزت الله انتظامی» گذاشته می‌شود.

گفتنی است؛ این هنرمند حدود 2 ماه است که به علت عارضه ستون فقرات در منزل بستری است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۴:۲۶ ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
کاش فیلمشو پخش میکردیدعکس خوشایندخوب نداشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
شکل سایت خیلی بد شده آدمو خسته میکنه
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی امینی
۲۳:۰۷ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
امیدوارم که استاد انتظامی که سرمایه باارزش سینمای کشورمون هست سلامتی خودش را بدست بیارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
من با هفتصد هزار تومن دریافتی بعد از کسورات با 21 سال سابقه ومدرک فوق لیسانس خانه نشین شدم ولی پول پاداش قسطی که داده شد به خرج درمانم نرسید و من الان فقط با مسکن زندگی میکنم تا کی شمع وجودم خاموش بشه !!! ایکاش فقط یک ذره به من و امثال من هم سر بزنید و مشکلات ما رو هم حل کنید به خدا صدقه نمیخواهیم پول زحمتهایی که کشیدیم رو بدید برامون بسه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۰:۴۵ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
کاش از معلم زحمت کش عیادت می کردی !کاش پاداش باز نشستگی ما را بعد از یک سال می دادی!
-
محسن
۱۵:۵۸ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
سلام
وزیر‏ ‏محترم‏ ‏ارشاد‏ ‏هم‏ ‏ایکاش‏ ‏بودن
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۱۵:۲۶ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
اضافه کار معلما رو پرداخت کنید
آخرین اخبار