شهرکرد؛

معرفی و تقدیر از برگزیدگان چهارمین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز در شهرکرد

آیین اختتامیه چهارمین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز، با معرفی و تقدیر از آثار برتر در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، آیین اختتامیه چهارمین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز با عنوان «قرار دیدار» با حضور حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور، دکتر علی اکبر جلالی پدر علم فناوری اطلاعات ایران و مهدی فیض معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، و با معرفی و تقدیر از نفرات و آثار برتر در سالن غدیر شهرکرد برگزار شد.

در این آیین از 110 اثر برگزیده ارسالی به دبیرخانه این جشنواره تجلیل شد.

در این مراسم از کمیته هماهنگی، کمیته علمی، کمیته پشتیبانی و کمیته تبلیغات چهارمین دوره مسابقه وبلاگ نویسی نماز نیز تقدیر گردید.

مدیر ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری در این آیین گفت: در مجموع چهار هزار و 915 وبلاگ و شرکت کننده در این رقابت ملی به صورت انفرادی شرکت کردند.

حجت الاسلام محمد کریمی افزود: از این تعداد 714 وبلاگ مربوط به بخش دانشجویی است که حدود 15 درصد شرکت کنندگان را شامل می شود.

وی افزود: از مجموع 110 وبلاگ برگزیده نیز 27 وبلاگ مربوط به بخش دانشجویی است که 24.5 درصد برگزیدگان را شامل می شود.

وی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت بالای وبلاگ نویسی در کشور انتظار می رود در سال های آینده به تولید محتوا که یک خلاء در این زمینه است بیشتر توجه شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین از برگزاری طرح یاوران نماز در فضای مجازی تقدیر کرد و گفت: استفاده از ظرفیت فضای مجازی در زمینه فرهنگ، دین، نماز و قرأن باید در اولویت فعالیت ها برای جذب جوانان به این فرهنگ و مساجد قرار گیرد.

قاسم سلیمانی افزود: یکی از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری در مورد جوانان، آسیب های ناشی از شبیخون فرهنگی است، بنابراین باید از ظرفیت های مجازی که مورد علاقه جوانان است در زمینه دین و نماز بیشتر استفاده شود.

تا کنون 4 دوره مسابقه وبلاگ نویسی نماز در کشور برگزار شده که استان چهارمحال و بختیاری میزبان دوره های سوم و چهارم آن بوده است.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.