ضربان قلب حافظ کند شد/ شاخص درکانال 66 هزار واحدی در جا زد

در نتیجه داد و ستدهای روز جاری شاخص بورس امروز 49 واحد رشد کرد و در ارتفاع 66 و 829 هزار واحدی متوقف شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با پایان فصل مجامع و اجرایی شدن آرام مفاد توافق نامه به همراه شنیده شدن خبرهایی از نامه دولت برای حمایت از دولت امروز از تا حدودی از نوسان تالار شیشه‌ای کاسته شد و انتظار می رود سیر صعودی در زوها آتی در تالار بورس ادامه داشته باشد.

در نتیجه داد و ستدهای روز جاری شاخص بورس امروز 49  واحد رشد کرد و در کانال 66 هزار و 829 واحدی متوقف شد. 

گفتنی است؛ امروز سهامداران بیش از 572 میلیون برگه سهم و حق تقدم را در بازار دست به دست کردند که ارزش این مبادلات به  یک میلیارد و 65 میلیون و 155 ریال رسید و در 45 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در نتیجه داد و ستدهای‌ امروز؛حکشتی، رمپنا، وبصادر، پارسان، با روند مثبت و نمادهای فملی،شپدیس، مبین با روند منفی به کار خود پایان دادند.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز نمادهای پارس خودرو، ایران خودرو، گروه مپنا، بانک صادرات ایران، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران،سایپا دیزل، با سیر صعودی و س.نفت و گاز پتروشیمی تامین روند کاهشی را تجربه کردند.


شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) با افزایش 19 واحدی به 26 هزار و 575 واحد، شاخص کل (هم‌وزن) با افزایش 10 واحدی به 10 هزار و 259 واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) با رشد 9 واحدی به 8 هزار و 781 روبه‌رو شدند.

شاخص آزاد شناور با روند مثبت 42 واحدی به 76 هزار و 49 واحد، شاخص بازار اول با روند صعودی 29 واحدی به 47 هزار و 872 واحد و شاخص بازار دوم بورس نیز با روند صعودی 136  واحدی به 140 هزار و 27 واحد رسید.

به گفته برخی کارشناسان بازارسرمایه برای رسیدن به روزهای اوج نیازمند زمانی بلند مدت برای رشد است و در این زمان سهامداران باید در معاملات بازار صبر و حوصله کافی را به خرج دهند و از رفتارهای هیجانی در روند معاملات بپرهیزند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار