قم؛

۸۰ کشورمیزبان جشنواره امام رضا (ع)

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ارشاد گفت: جشنواره امام رضا (ع) در ۸۰ کشور جهان برگزار می‌شود و بیش از ۲۰۰ نقطه در قاره‌های مختلف جهان شاهد برگزاری این جشنواره هستند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ حسین نوش آبادی معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ارشاد در قم با اشاره به اینکه جشنواره امام رضا (ع) در قم  نیزبرگزارمیشود اظهار داشت: در این جلسه سیره امام رضا (ع) در ابعاد مختلفی بررسی می‌شود.

نوش آبادی  اهمیت این مراسم را به این علت دانست که پرچم اهل بیت (ع) نه تنها در تمام استان‌های کشور بلکه در بیش از 80 کشور جهان به اهتزاز در می‌آید وبیش از200 نقطه در قاره‌های مختلف جهان شاهد برگزاری این جشنواره هستند.

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ارشادهدف اصلی این مراسم را این گونه عنوان کرد:این جشنواره در خصوص تبیین سبک زندگی اسلامی است و به ایجاد رفاه و همبستگی بین همه فرق  و مذاهب اسلامی می‌پردازد.

وی در خصوص جزییات این برنامه گفت: 530  نفر از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه به امر داوری در این جشنواره می‌پردازند  وهمچنین علمای حوزه علمیه قم نیز در این مراسم حضور دارند.

نوش آبادی با اشاره به اینکه زمانی می‌توانیم در این جنگ نابرابر پیروز شویم که به نسبت زمان و مکان، فکر و اندیشه و هنر ارائه دهیم، افزود: اگر این طور نباشد و در زمان ثابت بمانیم ممکن است مغلوب شویم.

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ارشاد در پایان گفت: اختتامیه این مراسم هم به مناسبت میلاد امام رضا (ع) در مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی
برچسب ها: قم ، میزبان ، جشواره ، امام ، رضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.