ارومیه؛

80 درصد اخذ سند املاک جهاد کشاورزی در آذربایجان غربی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: حدود 430 ملک در 17 شهرستان استان در اختیار سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی بوده که تاکنون برای بیش از 80 درصد این املاک سند اخذ شده است.

80 درصد اخذ سند املاک جهاد کشاورزی در آذربایجان غربیبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ اسماعیل کریم‌زاده در همایش اعضای کمیسیون مستندسازی معاونت ریاست جمهوری با اعضای کارگروه استانی و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان که در سالن آمفی تئاتر ساختمان سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد، اظهار داشت: در راستای مستندسازی اموال غیرمنقول دولتی، شناسایی اموال غیرمنقول دستگاه‌های دولتی و گرفتن کد شناسه مد نظر است.

وی خاطرنشان کرد: عملکرد سازمان جهاد کشاورزی در ارتباط با اموال غیرمنقول در آذربایجان غربی راضی‌کننده نیست ولی در حد توان مجموعه تلاش شده تا اقدامات لازم در این راستا انجام شود.

کریم‌زاده ادامه داد: بعد از ادغام دو وزارت‌خانه جهاد سازندگی و وزارت‌خانه کشاورزی در سال 79 به جهت گستردگی املاک در اختیار سازمان جهاد کشاورزی تلاش شده در حد توان نسبت به شناسایی و مستندسازی اموال غیرمنقول اقدام شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی ابراز داشت: به جهت اهمیت شناسایی و مستندسازی اموال غیرمنقول دولتی ماده 69 قانون تنظیم‌بخشی از مقررات مالی دولت تصویب شد و به این موضوع به صراحت اشاره شده است.

وی متذکر شد: متاسفانه در آذربایجان غربی شاهد نبوده ستاد مستندسازی استانداری شکل گیرد و برای حل مسائل و مشکلات مربوطه جلسات مورد نظر تشکیل شود که در این راستا باید ستاد استانی فعالیت خود را آغاز کند و اقدامات لازم با جدیت پیگیری شود.

کریم‌زاده در پایان اعلام کرد: حدود 430 ملک در 17 شهرستان استان در اختیار سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی بوده که تاکنون برای بیش از 80 درصد املاک در اختیار سازمان جهاد کشاورزی استان سند اخذ شده است.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.