قطعی اینترنت ارمغان دعوای مخابرات و ارتباطات زیر ساخت

چندی پیش شرکت ارتباطات زیر ساخت اعلام کرد به دنبال بی توجهی شرکت مخابرات ایران به تعیین تکلیف بدهی های خود به رغم هشدارهای پیاپی این شرکت،مکالمات بین الملل شرکت مخابرات ایران در برخی استان های کشور قطع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،علاوه بر سرویس مکالمات بین الملل، خدمات اینترنتی شرکت مخابرات ایران در 9 استان نیز با 48 ساعت تاخیر از بامداد روز یکشنبه 11 مرداد با محدودیت مواجه خواهد شد این تاخیر با هدف جلوگیری از ایجاد اختلال در فرآیند انتخاب رشته داوطلبان کنکور سراسری صورت گرفته است.

اما با پیگیری مکرر شرکت های مخابراتی استانی و نیز پیشنهاد  مدیرعامل شرکت مخابرات ایران مبنی بر ارائه طرح تازه ای برای پرداخت بدهی ها، این طرح به تعویق افتاد.درهمین رابطه خبرنگار اخبار داغ باشگاه خبرنگاران طی گفتگویی با زارعیان مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابات کشور پیگیر موضوع شد.

قطعی اینترنت ارمغان دعوای شرکت مخابرات و ارتباطات زیر ساخت

زارعیان اعلام کرد: این شرکت(مخابرات) بخشی از بدهی خود به شرکت ارتباطات زیر ساخت را پذیرفته است و در صورت قسط بندی حاضر به پرداخت آن می شود.

مدیر روابط عمومی مخابرات اذعان داشت:دو دلیل عمده برای پرداخت نشدن این بدهی وجود دارد اولین علت کاهش تعرفه های در سال گذشته توسط وزارت ارتباطات است و دلیل بعدی اینکه بخش عمده ای از در آمد ما دست مشترکین به صورت طلب وجود دارد  که بخش عمده ای از این طلب در قسمت بین الملل است.

زارعیان با بیان اینکه نبایستی چنین مشکلی بروز پیدا می کرد و تعاملات مالی بین دو شرکت به صورت علنی بازگو می شدگفت: تا وقتی این مطالبات وصول نشود ما هم برای پرداخت بدهکاری خود مشکل داریم.

زارعیان از وزارت ارتباطات خواست تا نقش میانجی را بازی کرده و بهترین اقدام را حل و فصل این مشکل در درون سازمان دانست.



قطعی اینترنت ارمغان دعوای شرکت مخابرات و ارتباطات زیر ساخت

در ادامه خبرنگار اخبار داغ باشگاه خبرنگاران از طرف شرکت ارتباطات زیر ساخت نیز جویای موضوع شد و مدیرکل روابط عمومی این شرکت این طور پاسخ داد:از آنجایی که خود شرکت ارتباطات زیر ساخت به سایر شرکت های بین الملل بدهکار است باید باوصول این مطالبات بتواند بدهی های خود را پرداخت کند زیرا اگر این بدهی پرداخت نشود احتمالا اپراتورهای بینم المللی ارتباطات خود را قطع خواهند کرد و کل کشور دچار اختلال می شود.

فرنقی زاده با بیان اینکه ما همه تدابیر را اندیشیده بودیم تا مردم این چند استان دچار مشکل نشده و ارتباطات خود را از طرق دیگر پیگیری کنند گفت:براین اساس تذکری به شرکت مخابرات داده شد تا هرچه زودتر اقدام به پرداخت بدهی خود کند.

گفتنی است؛استان های مشمول  این محدودیت نیز عبارت بودند از : بوشهر، خوزستان ، خراسان رضوی، هرمزگان ، ایلام ، کردستان ، فارس ، کرمان و گیلان .


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.