ساری ؛

هراز دو کشته و 4 مصدوم به جای گذاشت

رییس جمعیت هلال احمر آمل گفت: تصادف خونین هراز دو کشته و 4 مصدوم به جای گذاشت

هراز دو کشته و 4 مصدوم به جای گذاشتبه گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری؛ جمشید نیک‌زاد گفت: دو دستگاه خودروی پژو و کامیون عصردیروزدر محور مواصلاتی هراز با یکدیگر برخورد سنگینی داشتند.که در این حادثه خودروی عبوری پژو که از تهران به سمت آمل تردد داشت در منطقه دو‌آب با ماشین سنگین کامیون در حال تردد به سمت تهران تصادف کرد.

نیک‌زاد تصریح کرد: در این عملیات اکیپ پایگاه امداد جاده‌ای کهرود با یک دستگاه خودروی ست آمبولانس امداد و نجات به همراه عوامل امدادی اورژانس 115 در محل حادثه حاضر شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر آمل با بیان اینکه در این حادثه راننده خودروی پژو در دم و زن 50 ساله سرنشین این اتومبیل نیز پس از انتقال به بیمارستان 17 شهریور آمل با توجه به شدت زیاد جراحات وارد شده جان باختند، افزود: سه سرنشین دیگر خودرو پژو نیز برای درمان به بیمارستان 17 شهریور آمل منتقل شدند.

وی با اشاره به کمک‌رسانی اورژانس هوایی 115 شهرستان آمل برای انتقال مجروحان به مرکز درمانی، یادآور شد: راننده 33 ساله خودروی سنگین کامیون هم در این حادثه جراحت برداشت که به بیمارستان 17 شهریور آمل منتقل شد.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: تصادف ، هلال ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.