مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران تعداد کنتورهای تعویض شده در حوزه توزیع برق مازندران از ابتدای طرح جهادی کاهش تلفات را تاکنون 21 هزار و 420 کنتوربیان کرد.

تعویض بیش از 21 هزار کنتور برق در مازندرانبه گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری؛ شهابی ، تعداد مشترکان تست و بازرسی‌شده را 127 هزار مشترک برشمرد و گفت: تاکنون 36 میلیون کیلووات‌ ساعت انرژی سرقت‌شده و غیرمجاز به شبکه توزیع برق مازندران برگشته است.

وی افزود: همچنین در این مدت 60 کیلومتر کابل خودنگهدار در شبکه فشارمتوسط و ضعیف جایگزین سیم‌های مسی‌ شده و 92 کیلومتر اصلاح سطح مقطع فشار متوسط و ضعیف صورت‌ گرفته و 2 هزار و 400 چراغ روشنایی معابر در نقاط مختلف استان نصب شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به برگزاری مانور در روستای اجاکسر بابلسر تصریح کرد: این روستا یکی از روستاهای بزرگ و پرجمعیت شهرستان است که دارای یک‌هزار و 235 اشتراک است.

شهابی گفت: به‌دلیل استقبال مسافران و توریستی بودن منطقه مصرف انرژی نیز شدت بالایی دارد.

وی افزود: با توجه وجود تعداد قابل توجهی کنتورهای آنالوگ که دچار خطاهای اندازه‌گیری بوده و همچنین امکان دست‌کاری ساده‌تر و خواباندن آن وجود دارد طرح مانور کاهش تلفات جهادی در این روستا با همکاری گروه‌های معین از شهرستان‌های مختلف استان انجام شد.

بگفته مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران، تعداد 500کنتور دیجیتال در این مانور تعویض و قرار شد کابل‌های سرویس اصلاح و استاندارد شد .

برچسب ها: شرکت ، کنتور ، برق ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.