منتقد برانکو در کمیته فنی پرسپولیس

حسین عبدی از هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در حالی کنار می‌رود که وی صاحب پست جدیدی در این تیم شده است.

منتقد برانکو در کمیته فنی پرسپولیس!
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان جعفر کاشانی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اسامی کمیته فنی این تیم را اعلام کرد که نام حسین عبدی هم در این لیست دیده می‌شود.

 اعضای کمیته فنی باشگاه پرسپولیس شامل جعفر کاشانی محمد رضا زادمهر و حسین عبدی به همراه کریم باقری و مصطفی قنبرپور از کادر فنی هستند که قرار است این اعضا بر کادر فنی برانکو نظارت داشته باشند.

 جعفر کاشانی با اعلام این مطلب گفت: جلسات کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در صورت نیاز برگزار خواهد شد و در هر یک از جلسات یک یا دو پیشکسوت و کارشناس فوتبال برای حضور در نشست دعوت می‌شوند.

 وی در ادامه عنوان کرد: کمیته فنی نقش گروه مشاور برای کادر فنی دارد چرا که همه ما به برانکو اعتقاد کامل داریم ضمن اینکه آئین نامه‌ای برای کمیته فنی در باشگاه مشخص شده و بر اساس این آئین نامه عمل خواهد شد.

بر این اساس برانکو شاید هیچ نگرانی بابت کمیته فنی داشته باشد چرا که اعضای کمیته فنی به وی اعتقاد و کامل دارند و دو دستیار برانکو هم در این کمیته هستند.

 گفتنی است: کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس هم فعالیتش را آغاز کرده است و ظفرقندی یکی از قضات عالی رتبه دادگستری مسئولیت این کمیته بر عهده دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: برانکو ، تیم ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار