قنبرپور: سوء استفاده مالی طاهری کذب محض است

مشاور سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: من با صراحت اعلام می کنم که طاهری پولی از صندوق حمایت از پیشکسوتان برداشت نکرده است.

قنبرپور: سوء استفاده مالی طاهری کذب محض استمصطفی قنبرپور در گفتگوبا خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: طاهری از محل در آمد صندوق حمایت از پیشکسوتان برای هزینه‌های باشگاه پرسپولیس استفاده نکرده است.
 
همچنین من به مبلغ3 میلیارد تومان برداشت شده از صندوق حمایت از پیشکسوتان ورود نمی‌کنم چرا که این موضوع در حیطه وظایفم نیست.
 
نقشی در جذب ایمان صادقی نداشتم
 
قنبرپور در مورد اینکه گفته می شود، در جذب ایمان صادقی نقش داشته است، بیان کرد: این موضوع صحت ندارد ایمان صادقی با تایید نهایی برانکو جذب شده است و من نقشی در این موضوع نداشتم.
 
وی در ادامه عنوان کرد: ایمان صادقی دیر به تیم پرسپولیس پیوست و هماهنگی لازم را با دیگر بازیکنان دارد به هر حال وی دروازه بان تیم پرسپولیس است و تا آخر فصل با این تیم قرارداد دارد،همچنین این دروازه بان در کنار سوشا مکانی هفته های بعد عملکرد بهتری خواهد داشت.
 
محرومیت سوشا مکانی بخشیده نشد
 
مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص وضعیت سوشا مکانی گفت: ما چند مرتبه با حسن زاده تماس داشتیم که تجدید نظری در مورد رای محرومیت سوشا مکانی داشته باشد اما رئیس کمیته انضباطی با ترتیب اثر نداد، براین اساس سوشا مکانی بعد از پایان محرومیتش نمی‌تواند، تیم پرسپولیس را همراهی کند.
 
ریکاوری خوبی انجام دادیم
 
قنبرپور درباره بازی پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: برانکو در چند روز گذشته با صحبتهایی که با بازیکنان کرد، آنها را از لحاظ ذهنی و روانی آماده این بازی کرد به هر حال ما ریکاوری خوبی انجام دادیم و آماده بازی با سپاهان هستیم.
 
وی درباره ارزیابی‌اش از تیم سپاهان بیان کرد:سپاهان یک تیم حرفه ای است و در دو بازی گذشته نشان داد که امسال هم مدعی قهرمانی است ما با حریف سرختی روبرو هستیم اما با ارائه یک بازی منطقی و خوب می توانیم دست پر اصفهان را ترک کنیم.
 
قنبرپور در مورد وضعیت مصدومان و محرومان تیم پرسپولیس گفت:کفشگری یک مصدومیت جزئی دارد که به احتمال زیاد به بازی با سپاهان می رسد، سوشا مکانی و هادی نوروزی هم به علت محرومیت نمی‌توانند تیم را همراهی کنند.
 
برکناری برانکو صحت ندارد
 
مربی پرسپولیس در مورد احتمال برکناری برانکو تصریح کرد: این موضوع صحت ندارد مدیریت با برانکو تعامل دارد و اتفاق خاصی رخ نداده است همچنین برکناری برانکو به تیم پرسپولیس ضربه می‌زند.
 
پرسپولیس نیاز به آرامش دارد
 
وی در ادامه عنوان کرد:برخی از کارشناسان از همین ابتدای فصل بیان کردند که تیم پرسپولیس مشکلات زیادی دارد این در حالی است که ما 28 بازی دیگر پیش رو داریم و پرسپولیس هم اکنون نیاز به آرامش دارد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد:امیدوارم ما بتوانیم با برد برابر سپاهان دل هواداران را شاد کنیم و از بحران خارج شویم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: قنبرپور ، پرسپولیس ، طاهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.