لرستان؛

جمع آوری 1 میلیارد زکات

مدیر کمیته امداد شهرستان ازنا از جمع آوری مبلغ 1 میلیارد و 478 میلیون ریال زکات مال و مستحبی از ابتدای سال 94 تاکنون در شهرستان ازنا خبر داد.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازقاسم اسدی اظهار داشت: کمیته امداد شهرستان ازنا به منظور جلب مشارکت‌های مردمی در این زمینه و ترویج فریضه الهی زکات اقدامات متعددی را در طول سال انجام می دهد.

وی با اشاره به اینکه در همین راستا نسبت به برگزاری جلسات مشترک با حضور روحانیون به منظور تبلیغ و ترویج این فریضه اقدام شده است، تصریح کرد: هر ساله روحانیون با حضور در مناطق مختلف نسبت به تبیین و ترویج زکات و موارد هزینه‌کرد آن اقدام می‌کنند.

مدیر کمیته امداد شهرستان ازنا همچنین از انجام تبلیغات محیطی در راستای تبلیغ زکات خبر داد و گفت: در این راستا با نصب بنر و ارسال پیامک به مودیان و کشاورزان نسبت به اطلاع‌‍‌رسانی در این زمینه اقدام شده است.

اسدی در پایان محل‌های هزینه کرد زکات را شامل امور فقرا و نیازمندان شامل اهداء کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان، و همچنین اجرای پروژه‌های عمرانی، ساخت مسکن و ... اعلام کرد و گفت: تا کنون جمع‌آوری زکات موجب حل مشکلات بسیاری از مددجویان شده است.

 انتهای پیام/پ

برچسب ها: زکات ، ازنا ، جمع اوری ، فقرا ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.