حجت‎الاسلام آل‎هاشم: حزب‌الله با 4000 نفر ارتش اسرائیل را شکست داد/ در مذاکرات برنده بودیم

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: حزب‌الله با 4000 نفر نیرو ارتش اسرائیل را شکست داد و هیمنه صهیونیست‌ها را شکست داد.

حجت‎الاسلام آل‎هاشم: حزب‌الله با 4000 نفر ارتش اسرائیل را شکست داد/ در مذاکرات برنده بودیمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی آل هاشم در همایش تجلیل از فعالین قرآنی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا که در ستاد قرارگاه پدافند هوایی برگزار شد اظهار داشت: حزب‌الله با 4000 نفر نیرو ارتش اسرائیل را شکست داد و هیمنه صهیونیست‌ها را شکست داد.

وی ادامه داد: یکی از شکست‌های دشمن در موضوع هسته‌ای بوده که مقاومت و متانت ملت ایران موجب شد تا مجاهدن عرصه دیپلماسی مذاکرات را با پیروزی به پایان برسانند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تأکید کرد: روزی بود که دشمنان ما اجازه بهره برداری از فناوری هسته‌ای را نمی‌دادند اما امروز همه اقرار کردند که ایران می‌تواند از انرژی صلح آمیز هسته‌ای استفاده کند و رمز موفقیت تیم مذاکره کننده هدایت‌های مقام معظم رهبری است.
وی گفت: دشمنان سعی می‌کردند تا ایران هراسی را ایجاد کنند و به آن دامن بزنند که با دیپلماسی موفق جمهوری اسلامی خلع سلاح شدند و امید است به زودی تحریم‌ها برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه باید از تخصص سربازان در جهت اعتلای کشور استفاده شود تأکید کرد: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که همه شهرهای آن به نام قرآن عطرآگین شده و در ماه رمضان بیش از 8000 کلاس در سطح ارتش دایر بود و ارتش در این زمینه پیشتاز است. 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار