با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت؛

اعتراض کمپین دفاع از حقوق ایرانیان به برخورد زننده یک شرکت هواپیمایی ترک

رئیس کمپین دفاع از حقوق ایرانیان خارج از کشور با صدور بیانیه‌ای از رئیس جمهور و وزیرخارجه درخواست برخورد با خاطیان شرکت هواپیمایی ترکیه‌ را به دلیل برخورد نامناسب با زنان ایرانی مطرح کرد.

اعتراض کمپین دفاع از حقوق ایرانیان به برخورد زننده یک شرکت هواپیمایی ترکبه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، "یوسف پیرزاده" رئیس کمپین دفاع از حقوق ایرانیان خارج از کشور به دنبال برخورد نامناسب کارکنان شرکت هواپیمایی پگاسوس با اتباع کشور به خصوص سه هموطن زن آسیب دیده در فرودگاه استانبول بیانیه‌ای از طرف این کمپین صادر کرد.
 
در ابتدای بیانیه کمپین دفاع از حقوق ایرانیان خارج از کشور آمده است: این بیانیه به منظور دفاع از حقوق زنان هموطن کشور صادر می‌شود. به دنبال برخورد نامناسب کارکنان شرکت هواپیمایی پگاسوس با اتباع کشور به خصوص سه هموطن زن آسیب دیده در فرودگاه استانبول، اقدام و رفتار مغایر با پروتکل‌هـا و معاهدات بین المللى مرتبط به حقوق مسلمانان و عدم رعایت آن توسط نیروهاى پلیس ترکیه، کمپین دفاع از حقوق ایرانیان خارج از کشور را براین داشت که این اقدام را محکوم کند.
 
این بیانیه در ادامه می‌افزاید: کمپین دفاع از حقوق ایرانیان خارج از کشور در حمایت از هموطنان و صیانت از حقوق شهروندى از دولت آقاى روحانى و وزیر امور خارجه تقاضا دارد ضمن برخورد و اعتراض به موضوع از مجارى حقوقی و بین المللى در خصوص رفتار پلیس ترکیه و شرکت هواپیمایی پگاسوس، نسبت به تعلیق و توقف درآوردن پروازهاى شرکت مذکور به ایران شرایط را براى دلجویی کامل از آسیب دیدگان توسط آن شرکت فراهم کند. بدیهى است هرگونه سستى و بى توجهى به حقوق اتباع کشور باعث تکرار و گستاخى بیگانگان خواهد گشت.
 
یوسف پیرزاده
 
رئیس کمپین دفاع از حقوق ایرانیان خارج از کشور
 
انتهای‌پیام/

برچسب ها: بیانیه ، حقوق ، ایرانیان ، کمپین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار