بیانیه؛

شورای هماهنگی در مسـیر انقلاب اسلامی همیشه همگام ملت ایران تلاش کرده است

شـورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کرد: این شورا می‌کوشـد تا در مسـیر انقلاب اسلامی و با توجه به فرمایشات و منویات مـقام مـعظم رهــبری همیشه همگام و همراه ملت بزرگ ایران باشد.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با فرارسیدن 12 مرداد ماه بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

دوازدهم مرداد ماه مصادف با سالروز تأسیس "شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی" است، که با موافقت و نظر حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) بنا نهاده شد.

این نهاد که یکی از ارکان اصلی تبلیغات انقلاب اسلامی است؛ رسالت سیاستگذاری ، مدیریت ، هماهنگی و نیز برگزاری مراسم و مناسبت‌های ایام الله انقلاب اسلامی را بر عهده داشته و تاکنون سعی و تلاش بسیاری در خصوص انجام صحیح این رسالت خطیر و وظیفه‌ی مهم نموده است.

«شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی » مسئول برگزاری مراسم و مناسبت‌ها و مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی ، تریبون فراگیر و گستردۀ اعلام مواضع صریح و شفاف ملت بزرگ و همیشه در صحنۀ ایران اسلامی در عرصه های مختلف داخلی ، منطقه ای و بین المللی و نماد وحدت و اتحاد و اقتدار ملی ایران است. این شورا بحمد‌الله در طول عمر بیش از سه دهۀ خود که همزاد با پیروزی انقلاب اسلامی است، با مسئولیت مستقیم نماینده معزز ولی فقیه ، حضرت آیت الله جنتی ، همیشه مورد لطف ، اعتماد و حمایت بی‌دریغ اقشار مختلف مردم و گروه ها و تشکل های اجتماعی ـ سیاسی و مردمی ، به ویژه مورد لطف و عنایت مقام ‌عالی رهبریت نظام چه در دوران امامت امام راحل عظیم الشأن و چه در دوران زعامت مقام معظم رهبری بوده است و در طول دوران حیات 35 ساله خود ، همیشه بارویکردی فراحزبی و فراجناحی به دنبال بزرگداشت ایام الله انقلابی و پاسداشت دستاوردهای آن بوده است.

«این شورا از چنان اهمیت و جایگاهی در نظر رهبر معظم انقلاب برخوردار بوده است که ایشان در توصیف این شورا پس از رخداد عظیم حماسۀ ماندگار نهم دی و برچیدن غائله فتنه، فرمودند: « این شورا یکى از کهن‌ترین و پرسابقه‌ترین نهادهاى نظام جمهورى اسلامی است که بر اساس یک نیاز واقعى و صادقانه در کشور به وجود آمده و در طول سالیان متمادى ، با تحولات گوناگون، آن نیاز را همواره مورد نظر داشته و حق عمل و اقدام را به موقع به جا آورده است. »

در این بیانیه آمده است: این شورا زیر نظر نماینده‌ معزز ولی فقیه و مرکب از جمعی از نهادهای انقلاب اسلامی و دستگاه‌های مختلف که عمدتاً در حوزه‌های تبلیغی، ارتباطی، فرهنگی، اطلاع‌رسانی و رسانه‌ای فعالیت دارند به مدیریت و برگزاری مراسم می پردازد. این شورا افتخار دارد که در ظل عنایات حضرت احدیت ؛ زمینه های خدمتگذاری در مراسم و مناسبت های انقلاب اسلامی به مردم شریف و عزیز ایران اسلامی داشته و بسترهای لازم جهت حضور آگاهانه ، پویا ، فعال و حماسی ملت را فراهم آورده و همیشه به شکرانۀ این توفیق بزرگ الهی و حمایت ها و پیشتیبانی همه جانبه ملت غیور ایران اسلامی جبین شکر و جبهۀ خضوع و خشوع بر آستان رب کریم می ساید.

توفیقات بزرگ برگزاری ایام الله طول سال و برگزاری مراسم های باشکوهی ، همچون تظاهرات سرنوشت ساز ، تاریخی و ماندگار 23 تیر 1378 و 9 دی 1388 علیه فتنه و نیز برگزاری راهپیمایی های بزرگ روز جهانی قدس و یوم الله 22 بهمن که به یمن حضورپرشورملت بصیر و متحد ایران اسلامی هر ساله با شکوه تر از قبل برگزار می شود. این شورا ؛ دوازدهم مرداد ماه را به همۀ همراهان همدل و همراه مراسم و مناسبت های انقلاب اسلامی و به تمامی خالقان حماسه های سترگ و باشکوه وحدت و اقتدار ملی در عرصه های مختلف حضور تبریک و تهنیت گفته و به پاس همت والا و بلند و حضور ارزشمند و خلق حماسه های سترگ ملت بزرگ، شریف و سرافراز ایران اسلامی در برابر عظمت ملت بزرگ ایران اسلامی ، سر تعظیم فرود می آورد.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: شـورای هماهنگی تبلیغات اسلامی می‌کوشـد تا در مسـیر انقلاب اسلامی و زنده نگه داشتن ایام الله و ارزش های والای انسانی - اسلامی و ایرانی ، با توجه به فرمایشات و منویات مـقام مـعظم رهــبری حضـرت آیـت الله العـظـمی خامنه ای (مدظله العالی) همیشه همگام و همراه ملت سرافراز و بزرگ ایران باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار