داستان مدیر برنامه خانم و دلال‌های فوتبال

اظهارات چلنگر در مورد هجوم دلال‌های اطراف باشگاه پرسپولیس، تنور را داغ کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، اولین باری نیست که موضوع حضور دلال‌ها در اطراف باشگاه پرسپولیس، توسط مترجم سابق برانکو مطرح می‌شود چرا که قبل از وی، عابدینی این مطلب را به نحوی دیگر بیان کرده بود.

به هر حال محمدرضا چلنگر مترجم سابق برانکو در خصوص دلال‌ها بیان کرد: دلال‌ها در فوتبال کشورمان زیاد هستند که برخی از آنها مجوز دارند و بعضی دیگر ندارند. امسال شاهد حضور یک مدیر برنامه خانم در فصل نقل‌ وانتقال بودم که از این موضوع متعجب شدم.

مترجم سابق برانکو در ادامه عنوان کرد: طبیعی است به هرحال برخی از دلالان مجوز قانونی از فیفا دارند و بعضی دیگر این مجوز را ندارند

وی در مورد حضور دلالان در اطراف باشگاه پرسپولیس گفت: برخی از دلالان طی تماسی از من خواستند که امکان برگزاری جلسه خصوصی با برانکو را فراهم کنم.

من به آنها گفتم که مسیر را اشتباه آمدید، چرا که برانکو هیچ وقت با این روش بازیکن نمی‌گیرد.

چلنگر بیان کرد : خوشبختانه طاهری نگذاشت که پای دلالان به باشگاه پرسپولیس باز شود.

وی به شکل زیبایی طرحی را در فصل نقل وانتقالات ترسیم کرد. بر اساس این طرح دلال‌های دارای مجوز کارهایشان را در مورد انتقال بازیکن به تیم‌ها در یک لوح فشرده به باشگاه می‌دادند و بعد از آن فیلم‌ها در اختیار کمیته فنی باشگاه قرار می‌گرفت سپس با تایید کادر فنی طاهری بازیکن مد نظر را با هماهنگی برانکو جذب می‌کرد.

وی در ادامه افزود: با ساماندهی صورت گرفته توسط طاهری دست دلال‌های غیر مجوز کوتاه می‌شد.

وی در مورد اینکه عابدینی گفته بود که سه بازیکن جذب شده پرسپولیس توسط یک دلال استقلال به باشگاه پرسپولیس معرفی شدند عنوان کرد: من آن موقع در باشگاه پرسپولیس نبودم واطلاعاتی در این مورد ندارم. تا جایی که می‌دانم طاهری نگذاشت که دلالان غیر مجوز فعالیتی در باشگاه پرسپولیس داشته باشند.

چلنگر در مورد اینکه چه اقدامات پیشگیرانه برای عدم حضور دلال‌ها در اطراف باشگاه ها باید صورت گیرد تصریح کرد: حضور دلال‌ در فوتبال کشورمان ضروری است، اما برخی از دلالان سازمان یافته نیستند، به هر حال مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید ارگانی تشکیل دهند تا نظارت بر کارهای دلال‌ها داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد : امیدوارم مسئولان تیم‌های لیگ برتر با دلالان زد و بند نکنند و فضای لازم را برای آنها فراهم نکنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار