چلنگر: برانکو در پرسپولیس ماندنی است

خبر پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی کرواسی به برانکو ایوانکوویچ شوکی بر پیکره تیم پرسپولیس وارد کرد، اما مترجم سابق این مربی نظر دیگری در این خصوص دارد.

چلنگر: برانکو در پرسپولیس ماندنی است

رضا چلنگر در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: بعید می‌دانم برانکو سرمربیگری کرواسی را قبول کند، چرا که وی همواره به قراردادش پایبند است.

چلنگر در ادامه عنوان کرد: با شناخت از برانکو اطمینان دارم که وی متعهد به قراردادش با پرسپولیس است و از این تیم جدا نمی‌شود.

وی درباره اینکه گفته می‌شود برانکو یکطرفه قراردادش را فسخ می‌کند، تصریح کرد: تا جایی که اطلاع دارم شرطی در بند قرارداد برانکو وجود ندارد تا بتواند یکطرفه قراردادش را فسخ کند.

مترجم سابق برانکو بیان کرد: برانکو زمانی که هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت، از تیم ملی کرواسی پیشنهاد داشت، اما به علت قراردادش با تیم ملی ایران، هدایت تیم کشورش را قبول نکرد.

وی بعد از جام جهانی 2006 هدایت تیم دینامو زاگرب چلنگر در مورد اینکه گفته می‌شود ما هیچ مانع سرمربیگری برانکو در تیم ملی کشورش خواهد شد، تصریح کرد: شوکر رئیس فدراسیون کرواسی تحت تاثیر این فرد قرار نمی‌گیرد و مستقل عمل می‌کند.

وی بیان کرد: برانکو دو هفته پیش از یکی از تیم‌های لیگ اسلونی پیشنهاد داشت، اما آن را رد کرد. همچنین سرمربی تیم ملی کرواسی به طور رسمی برکنار نشده است و احتمال این وجود دارد که وی به کارش در این تیم ادامه دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برانکو زحمت زیادی برای پرسپولیس کشیده است، تا به یک تیم ایده‌آل تبدیل شود. براین اساس بعید است که این تیم را ترک کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: چلنگر ، برانکو ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار