هفته‌ آینده پروانه نمایش «آرمان‌شهر» صادر می‌شود

فیلم حسن ناظر با موضوعی خاص پروانه نمایش می‌گیرد

محسن علی‌اکبری تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تازه‌ترین اخبار جهت اکران «آرمان‌شهر» گفت: فیلم را برای دریافت پروانه نمایش ارائه داریم و به احتمال زیاد هفته آینده پروانه نمایش فیلم را دریافت خواهیم کرد.

وی افزود: دلیل این حرف برگزیده شدن فیلم در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر بود یعنی زمانی که یک فیلم در بخش مسابقات شرکت داده می‌شود بعید می‌دانم که ممیزی به آن وارد شود پس مشکلی برای اخذ پروانه نمایش ندارد.

علی‌‌اکبری ادامه داد: از طرفی 3 نفر از افرادی که در شورای بازبینی و صدور پروانه نمایش هستند جزو هیأت انتخاب فیلم‌ها در جشنواره فیلم فجر بودند و «آرمان‌شهر» را دیده و نظرات مثبتی به آن داشتند و در انتها فیلم را در بخش مسابقه حضور دادند.

این تهیه‌کننده در پایان بیان کرد: به احتمال فراوان فیلم را در مهر‌ماه اکران خواهیم کرد.

قصه «آرمان‌شهر» درباره زنی است که در آستانه 42 سالگی می‌خواهد مادر شود و به زعم تمام مسائل اجتماعی و خانوادگی برای خواسته‌اش تلاش می‌کند، قصه «آرمان‌شهر» در اسکاتلند، پاکستان و هند روایت می‌شود و داستانی کاملاً غیر ایرانی دارد.

در این فیلم بازیگرانی چون مارتین ملالی ذکریا، اندرویشور آرون‌بالی، همایون ارشادی، کریس راب در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند و کارگردان فیلم حسن ناظر،‌ تهیه‌کننده محسن علی‌اکبری و نویسنده آن امیر آقایی است.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.