جنایت ، پایان رقابت عشقی + تصاویر

جوانی که بخاطر کینه در یک رقابت عشقی پسر جوانی را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادثگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت 15:40 مورخه 13/05/1394 وقوع یک فقره درگیری منجر به جنایت در بزرگراه ایرانپارس – خیابان شقایق به کلانتری 138 جنت آباد اعلام شد .

با حضور مأمورین کلانتری در محل اعلامی مشخص شد که جوانی 30 ساله بنام "مصطفی . ح" بر اثر اصابت ضربه جسم نوک تیز به ناحیه چپ سینه به قتل رسیده و قاتل نیز از محل ارتکاب جنایت متواری شده است .

جنایت ، پایان رقابت عشقی

پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ :

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمد" و به دستور شعبه هشتم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ  قرار گرفت .

تحقیقات پلیسی :

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با حضور در محل جنایت ، ضمن شناسایی هویت قاتل بنام "پوریا . ن" ( 23 ساله ) به تحقیق از شاهدان صحنه جنایت پرداختند ؛ محل جنایت ، مکان کسب و کار تعدادی از دست فروشانی است که هر روز اقدام به ایجاد بساط کرده و درگیری نیز میان دو تن از غرفه داران بنام های پوریا و مصطفی آغاز و طی آن مصطفی توسط پوریا به قتل رسیده است .

یکی از غرفه داران در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " اینجانب یکی از غرفه داران بازار هستم ؛ حدود ساعت 15:00 شنیدم که در پایین غرفه و در کنار خیابان صدای داد و بیدا می آید . به سمت پیاده رو رفتم ؛ دیدم که یکی از غرفه داران بنام پوریا با یکی دیگر از غرفه داران بنام مصطفی درگیر شده ؛ زمانیکه به سمت آنها رفتم ، پوریا را دیدم که در حالیکه یک قبضه چاقو به دست داشت ، در حال فرار است و مصطفی نیز بر روی زمین افتاده و خون زیادی از وی رفته که بلافاصله با پلیس و اورژانس تماس گرفتیم " .

جنایت ، پایان رقابت عشقی

دستگیری متهم :

کارآگاهان اداره دهم ضمن شناسایی مخفیگاه متهم در خیابان شهید ستاری – بلوار فردوس غرب ، در  ساعت 12:00 مورخه 14/05/1394 اقدام به دستگیری پوریا و انتقال وی به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ کردند .

در شراطی که گمان می شد که انگیزه ارتکاب جنایت ، اختلاف بر محل ایجاد بساط دست فروشی بوده ، متهم در اعترافات خود و در خصوص انگیزه جنایت عنوان داشت : " من و مصطفی از حدود دو سال پیش با یکدیگر دوست بودیم ؛ در طی این مدت من به یکی از خانم های غرفه دار بنام مریم علاقه مند شدم  و این خانم نیز در امور غرفه داری به من کمک می کرد . چند روز قبل از درگیری من به صحبت کردن مریم با مصطفی اعتراض کردم و از مریم خواستم که ارتباط خودش را با مصطفی قطع کند اما مریم عنوان داشت : "هرچه باشد مصطفی از توی روانی و دیوانه بهتر است" و همین موضوع  باعث شد تا نسبت به مصطفی کینه به دل بگیرم " .

متهم در خصوص روز حادثه نیز به کارآگاهان گفت : " حوالی ساعت 14:00 مریم با من تماس گرفت که چرا در غرفه نیستم که عنوان کردم که در مسیر آمدن به بازار روز هستم ؛ پشت تلفن از او پرسیدم که او کجاست که عنوان کرد در غرفه مصطفی نشسته است . پس از شنیدن این خبر ، بسیار عصبانی شدم ؛ زمانیکه به بازار روز رسیدم ، مریم از داخل بازار رفته است . به سمت غرفه مصطفی رفتم و دیدم که او در حال خالی کردن بسته های پوشاک است ؛ بدون هیچ مقدمه ای با چاقویی که همراه  داشتم ، ضربه ای به سمت او پرتاب کرده و چاقو را به سینه اش فرو کردم و به سرعت از محل متواری شدم " .

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است " .

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۰۸:۳۳ ۱۶ مرداد ۱۳۹۴
هیچ دختری ارزش این کارارو نداره
آخرین اخبار