تداوم برنامه های فرهنگی آموزش و پرورش در تابستان

مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش از تداوم برنامه های فرهنگی در تابستان خبر داد.

تداوم برنامه های فرهنگی آموزش و پرورش در تابستانمهدی علی اکبرزاده مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان از برگزاری  پیوسته برنامه های فرهنگی و پرورشی در تابستان خبر داد و گفت : برای هماهنگی  و تعیین  برنامه های فرهنگی در سال تحصیلی جدید هم اجلاسی سراسری متشکل از روسای تشکل های دائمی، اتحادیه انجمن اسلامی، سازمان بسیج دانش آموزی، هلال احمر و سازمان دانش آموزی در 19 مرداد ماه برگزار خواهد شد که در این اجلاس، برنامه ریزی ها برای یکسال  آینده انجام می گیرد .

وی یادآور شد: این اجلاس یک روزه است و بدون حضور دانش آموزان و فقط با شرکت مدیران و روسای مربوطه برپا خواهد شد.

علی اکبر زاده همچنین به همایش سراسری یک روزه راهیان نور با شرکت معاونین پرورشی و دست اندرکاران این امر نظیر سپاه پاسداران اشاره کرد و اظهار داشت : از برترین های اردوهای راهیان نور در سال تحصیلی 93-94 با اهدای جوایزی تقدیر به عمل می آید و این برنامه با حضور وزیر محترم آموزش و پرورش برگزار می شود.

اجرای ارزشیابی تشکل های فرهنگی مدارس
مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش از ارزشیابی تشکل های فرهنگی مدارس با عنوان شوراهای برتر خبر داد و ملاک برتری  و ارزشیابی این گروه ها و تشکل ها را شامل معیارهای عملکردی نیر پرتلاش بودن ، تعامل مثبت با مدرسه و تصمیم گیری های موثر در فرایند اداره و امورمربوط به مدرسه و هم چنین ارتباط مشارکتی و فعال اعضای گروه ها  دانست.

وی  خاطرنشان کرد: بهترین تشکل تخصصی موجود در مدارس شورای دانش آموزی است که هر ساله انتخابات آن در آبان ماه برگزار می شود.

علی اکبرزاده در پایان به این موضوع تاکید داشت که شوراهای مدارس در صورت عملکرد مثبت  می توانند اهرم هایی برای اداره هرچه بهتر مدرسه باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار