اردبیل؛

اعزام گروه‌های جهادی دانشجویی به مناطق محروم اردبیل

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: در قالب طرح هجرت گروه‌های جهادی دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل به مناطق محروم استان اعزام شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی شامل در جریان اعزام کاروان‌های جهادی دانشگاه آزاد به مناطق محروم اردبیل اظهار داشت: گروه‌های جهادی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در قالب طرح هجرت به مناطق محروم و روستاهای دورافتاده استان اردبیل اعزام می‌شوند تا خدمات رایگان به مردم این مناطق ارائه کنند.

وی گفت: این گروه‌های جهادی به مدت 12 روز در 8 روستای هدف مستقر شده و به اهالی این روستاها خدمات‌رسانی می‌کنند که تلاش و جدیت این جهادگران بر جلب رضایت هر چه بیشتر مردم این مناطق از خدمات ارائه شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه محرومیت‌زدایی از اصلی‌ترین اهداف اجرای طرح هجرت دانشجویی در دانشگاه آزاد اردبیل است، گفت: تلاش و جدیت بر این است تا با ارائه خدمات در عرصه‌ها و کارهای عمرانی نظیر احداث سرپناه برای مردم، خانه عالم و مسجد و کارهای فرهنگی از جمله برگزاری دوره‌ها و آموزش‌های مختلف و نیز ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در زمینه رفع محرومیت در این منطقه گامی برداریم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.