سنندج؛

جمع‌ آوری 3.6 میلیارد ریال زکات در سنندج

دبیر شورای زکات سنندج از ابتدای امسال تاکنون 3 میلیارد و 646 میلیون ریال زکات در شهرستان سنندج جمع‌ آوری شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج؛ علیرضا قدیمی گفت: سهم امسال شهرستان سنندج در بحث جمع‌آوری زکات 25 میلیارد ریال بودکه به منظور تحقق این مهم اقدامات قابل توجهی از جمله بکارگیری 17 عامل افتخاری زکات در استان انجام گرفته است.

وی افزود: از مجموع 16 مورد زکات جمع‌آوری شده 7 مورد مربوط به پروژه‌های عمرانی است که در همین راستا 2 میلیارد و 820 میلیون ریال زکات جمع‌آوری شده تحویل هیئت امنا در راستای ساخت و ساز پروژه‌های مورد نظر داده شده است.

دبیر شورای زکات شهرستان سنندج با اشاره به اینکه 9 مورد نیز مربوط به زکات فقرا بوده است، بیان کرد: در این راستا 826 میلیون ریال در زمینه احداث، تعمیر مسکن مددجویی و کمک هزینه درمان به مورد معرفی شده خیرین از محل جمع‌اوری زکات هزینه شده است.

قدیمی همچنین از جمع‌آوری 5 میلیارد و 976 میلیون ریال زکات فطریه در شهرستان سنندج خبر داد و افزود: این مبلغ توسط هیئت امنا، عاملین زکات و امامان جمعه و جماعت در بین نیازمندان توزیع شده است.

دبیر شورای زکات شهرستان سنندج درپایان گفت: بازدید تز 150 روستا توسط مسئولان و عاملان زکات، برگزاری نشست‌های توجیهی با بخشداران و دیدار به ائمه جمعه و جماعت از دیگر اقدامات شورای زکات شهرستان سنندج در سال‌جاری بوده است.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.