کهتری: مربی حرفه‌ای، ظرفیت پنهان تیم ملی را آشکار می‌کند

رئیس انجمن تیروکمان جانبازان و معلولین گفت: همکاری با یک مربی کار کشته تأثیر بسزایی در رشد استعداد ورزشکاران دارد.

مجید کهتری رئیس انجمن تیروکمان فدراسیون جانبازان و معلولین در گفت‌وگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با انتخاب سرمربی جدید و اردوهای کسب سهمیه پارالمپیک ریو اظهار داشت: حدود 6 ماه از ورود سرمربی جدید به تیم ملی می‌گذرد و این مدت زمان باعث افزایش استعداد و توانایی بسیاری از تیراندازان تیم ملی شده است.
 
وی بیان کرد: حضور مربی جدید و برنامه‌های وی ظرفیت پنهان تیم ملی را آشکار ساخته و همان طور که سطح توانایی‌ها و مهارت‌های ورزشکاران را بالا می‌برد، موجب آمادگی بیشتر و امید بزرگ‌تر برای کسب سهمیه پارالمپیک ریو می‌شود.
 
وی عنوان کرد: هدف انجمن تیروکمان پیدا کردن مربی که مدال‌های زیادی برای کشورمان کسب کرده باشد نبوده بلکه به دنبال مربی‌ای بودیم که علاوه بر به کارگیری استعدادهای ورزشکاران خواستار آرامش روحی و روانی در تیم باشد و از تجربه و دانسته‌های خودشان در این راستا استفاده کند.
 
کهتری افزود: شک نداشته باشید که حضور مربی جدید تأثیرات بسزایی در پیشرفت تیروکمان جانبازان و معلولین ایران خواهد داشت، چرا که ما به دنبال رفع مشکلات فنی و تکنیکی ورزشکاران هستیم و این فقط با حمایت و همکاری مربی و ورزشکاران برطرف خواهد شد.
 
رئیس انجمن تیروکمان در پاسخ به زمان برگزاری اردوی بعدی و تعداد نفرات شرکت کننده بیان کرد: 20 مرداد اردوی اعزامی به مسابقات آلمان را به مدت 10 روز برای کسب سهمیه پارالمپیک ریو داریم که اسامی نفرات اعزامی به شرح زیر است:
 
آقایان:
ابراهیم رنجبر – شهاب ریحانی – مجید کاکوش – غلامرضا رحیمی – کاظم طنز – هادی نوری
 
بانوان:
راضیه شیرمحمدی – سمیه عباس‌‌پور – فرزانه عسگری – محدثه کهنسال
 
گفتنی است احتمال شرکت و حضور زهرا نعمتی در مسابقات آلمان تا 50 درصد وجود دارد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار