سعید داخ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حضور در «تنهایی لیلا» از افتخارات بزرگ من بود

برای اولین بار افتخار همکاری با محمد حسین لطیفی و اکبر زنجان‌پور را در مجموعه «تنهایی لیلا» داشتم.

سعید داخ بازیگر سریال‌های تلویزیونی در خصوص حضور خود در سریال «تنهایی لیلا» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در سریال «تنهایی لیلا» نقش سرگردی را بازی کردم که بیشتر وجه برنامه‌ریز داشت و ریش سفیدی او را می‌بینیم به این دلیل که اتفاقات در یک ده رخ می‌دهد و همه اهالی در روستا ساکن هستند. بنابراین آن چیزی که بیشتر به چشم می‌خورد روابط رئیس کلانتری با آدم‌هاست نه یک رابطه پلیس با مجرم.

وی ادامه داد: برای اولین بار است که با محمد حسین لطیفی همکاری داشته‌ام و از این بابت احساس افتخار می‌کنم لطیفی بسیار کار بلد و دوست داشتنی است.

داخ بیان کرد: با حضور در مجموعه «تنهایی لیلا» افتخارات بزرگی نصیب من شد از جمله نقش‌آفرینی در کنار اکبر زنجان‌پور برای اولین بار و حسن پورشیرازی که برای سومین بار در کنارش قرار گرفتم و از دیگر بازیگران می‌توانم به نسرین‌ مقانلو و برزو ارجمند که از کودکی با هم بزرگ شدیم یاد کنم. کار با این گروه را بسیار دوست دارم در فضای کار صمیمت خاصی بین ما حکمفرماست که بسیار ایده‌آل است.

وی بیان کرد: با محدودیت‌هایی که برای ساخت کارها و مجموعه‌ها وجود دارد نمی‌توان جنگید. ما نویسنده‌های کار بلد، کارگردان‌های ماهر که قابلیت‌ ساخت کارهای خوب را دارند کم نداریم باید بخواهیم و با شرایط موجود به سمت ساخت کارهای مناسب برویم.

بازیگر سریال «نرگس» گفت: ما باید کارها را به واقعیت نزدیک کنیم. هنگامی که در حال تعریف کردن انسان‌های خاص هستیم نمی‌توانیم غیر از واقعیت چیزی را بیان کنیم و تمام این مسائل در درجه اول به نویسنده و کارگردان بازمی‌گردد من در حال حاضر از شرایطی که در آن کار می‌کنم راضی هستم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید اجازه دهیم تا کار به سمت جلو برود در حال حاضر با پخش چند قسمت ابتدایی قضاوت کردن راجع به کار خیلی زود است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار