امروز سیستان و بلوچستان؛

گرد و خاک به 1/5 برابر حد مجاز رسید

مدیر کل اداره هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: امروز دید افقی در زابل 1500 متر و غلظت 700 میکروگرم بر متر مکعب بوده که 5/1 برابر حد مجاز است.

گرد و خاک به 5/1 برابر حد مجاز رسید

به گزارش خبرنگار حوزه محیط زیست  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان مردم سیستان و بلوچستان از روز 5 شنبه شاهد طوفان گرد و خاک کاهش دید افقی و تعطیلی در ادارات بودند به طوریکه 90 نفر با اوضاع بد تنفسی به بیمارستانها مراجعه کرده و تحت درمان قرار گرفتند و نیروهای هلال احمر 20 هزار ماسک تنفسی را بین بیماران بیمارستان و مردم توزیع کردند و علاوه بر این موارد بالا بودن دما و رسیدن به 40 درجه در کنار طوفان گرد و خاک مردم را با بدترین شرایط روبرو کرده بود.

امیر مرادی مدیر کل اداره هواشناسی در خصوص اوضاع آب و هوای امروز زابل اظهار داشت: امروز نسبت به دیروز و شنبه اوضاع آب و هوایی مساعد بوده طوریکه دید 1500 متر و غلظت 700 میکروگرم بر متر مکعب است که با این شرایط اوضاع 5/1 برابر حد مجاز است.

وی در خصوص آب و هوای روزهای آینده زابل گفت: از اواخر فردا شدت و میزان باد کمتر شده و چهارشنبه و پنج شنبه شرایط به حد نرمال خود خواهد رسید ولی روزهای شنبه و یکشنبه شاهد طوفان مجدد خواهیم بود با این تفاوت که شدت آن نسبت به طوفان سپری شده در این هفته بسیار کمتر خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار