لوکوموتیوران «محله گل و بلبل» از ادامه مسیر راه می‌گوید

مجموعه «محله گل و بلبل» مدتی است با ساختار نمایشی با هدف فرآیندی سبک زندگی صحیح هر هفته پنجشنبه و جمعه ساعت 18 و یکشنبه و سه‌شنبه ساعت 15 به روی آنتن می‌رود.

ابراهیم شفیعی دوبلور و بازیگر تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص بازی خود در مجموعه «محله گل و بلبل» گفت: برنامه‌های عمو پورنگ حدود 10 سال با مردم همراه است و نیازی به ثابت‌کردن و معرفی نیست. داریوش فرضیایی (عموپورنگ) در این سال‌ها در قالب برنامه زنده آنتن داشت و حالا این کلیشه شکسته شده و با نگاه مثبت و بسیار آموزنده برای کودکان سعی در آموزش سبک زندگی صحیح احترام به پدر و مادر و مسائل دیگر دارد.

وی ادامه داد: «محله گل و بلبل» بی‌شباهت به «محله برو بیا» نیست و تنها تفاوتش در ساختار آن است. همه برنامه‌‌سازان برای حوزه کودک بیشتر با اهداف آموزشی و یادگیری کودکان است و در همین راستا سعی می‌کنند و در فضایی شاد و مفرح آن را ادامه دهند و مجموعه «محله گل و بلبل» از این مهم استثنا نیست.

بازیگر مجموعه «خنده‌بازار» از ایفای نقش خود در «محله گل و بلبل» بیان کرد: در نقش «ایاز» پدرعموپورنگ بازی می‌کنم، مردی که بازنشسته راه‌آهن و راننده قطار بود و دوران بازنشستگی را سپری می‌کند. آذری زبان است و بسیار قانونمند، تمیز و مقرراتی و در عین جدیت،‌ فوق‌العاده مهربان و بامحبت است و تنها نگرانی‌اش پیشرفت جوانش پورنگ شده است.

وی پیرامون همکاری با داریوش فرضیایی و عوامل برنامه‌ساز مجموعه «محله گل و بلبل» اظهار داشت: چند سالی است که با گروه عمو پورنگ همکاری می‌کنم و فراتر از بچه‌های دیگر گروه آشنایی دارم. حضور در کنار چنین گروه و همکاران عزیزی افتخار است. داریوش فرضیایی با دلسوزی و جدیت خود بسیار راهنمایی می‌کند و همیشه کمک و پیشنهادهایش کارآمد و بجا بوده است. 

همچنین مدیریت مسلم آقاجانزاده و احمد علی‌پور، فضایی آرام و بهترین امکانات و عوامل بسیار عالی را برای همه بازیگران و دیگر عوامل فراهم کرده‌اند.

بازیگر مجموعه طنز تلویزیونی، درباره تفاوت‌های طنز کودک و با دیگر ژانرها گفت: حضور و فعالیت در کار کودک حساس‌تر از بازی برای بزرگسالان است. نمی‌شود برای رده‌سنی کودک هر موضوعی را انتخاب و بیان کرد ولی از دید طنز تفاوتی وجود ندارد و جز شیرینی‌ها و تلنگرهایی که عموپورنگ در مجموعه نمایشی‌ برایش اتفاق می‌افتد مخاطب بخصوص مخاطب کودک آن می‌بیند و می‌خندد.

بازیگر مجموعه طنز «شکر آباد» از فصل جدیدی در کارنامه حرفه‌ای شهاب عباسی گفت: متاسفانه برای قرارداد بستن در «دست به نقد» دیر شده بود. مشغول ضبط «محله گل و بلبل» بودم و نتوانستم در «دست به نقد» شهاب عباسی حضور داشته باشم.

وی افزود: مجموعه «دست به نقد» با فضایی متفاوت و جدید، انتقاد بیشتری به هنجارهای اخلاقی دارد و به خاطر آیتمی و نمایشی‌بودن این مجموعه بی‌شباهت به مجموعه «خنده‌بازار» نیست و امیدوارم با مخاطبینی که این مجموعه دارد جایگاه خود را حفظ کند و روز به روز پیشرفت داشته باشد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار