قم؛

برگزاری دسته های عزاداری شهادت امام ششم شیعیان با حضور مراجع در قم

مراسم سوگواری شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت الله نوری همدانی،آیت الله علوی گرگانی و آیت الله وحید خراسانی در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم: همزمان با سال روز شهادت امام صادق (ع)، مراسم عزادارای شهادت ششمین پیشوای شیعیان با حضور آیت الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان و عزاداران مکتب اهل بیت (ع) در دفتر وی برگزار شد.

سخنران این مراسم حجت الاسلام حیدری کاشانی بود و حاج علیرضا ذاکری نیز به مدیحه سرایی پرداخت.علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم حضور داشتند.

در مراسمی دیگر هم با حضور آیت الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان و عزاداران مکتب اهل بیت (ع) در دفتر این مرجع عالیقدر برگزار شد و حجت الاسلام نظری منفرد سخنران این مراسم بود و مداحان اهل بیت (ع) نیز به مدیحه سرایی پرداختند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم حضور داشت.

در مراسم باشکوه دیگری هم دسته‌ عزاداری  با حضور آیت‌الله وحید خراسانی و خیل عظیمی از عاشقان و دلدادگان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) از خیابان شهدا تا حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد. علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم باشکوه حضور داشت.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.