اصفهان؛

36هزار نفر بیمه سلامت رایگان شدند

مدیر سرپرستی بیمه سلامت شمال استان اصفهان –کاشان از پوشش 36هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت همگانی رایگان در این حوزه سرپرستی خبر داد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مسلم آشوری، در گفتگو با خبرنگاران گفت: این تعداد بیمه شده با اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور از ابتدای خرداد 93 تاکنون تحت پوشش بیمه سلامت همگانی رایگان در این حوزه سرپرستی بیمه شدند.

وی با اشاره به اینکه 31هزار نفر از این تعداد مربوط به شهرستان کاشان و 5 هزار نفر آنها از شهرستان آران و بیدگل هستند افزود:بیش از 90در صد از این خانواده ها اقشار آسیب پذیر و بی بضاعت شهرستان هستند.

به گفته وی، این اقشار آسیب پذیر شامل بیمه شدگان اجباری تامین اجتماعی بودند که توان پرداخت حق بیمه خود را نداشتند دفترچه بیمه خود را در آن سازمان باطل و تحت پوشش بیمه سلامت همگانی رایگان قرار گرفتند.

مدیر سرپرستی بیمه سلامت شمال استان اصفهان کاشان، اعتبار یک ساله 36 هزار دفترچه بیمه تحویل شده به این خانواده ها را یادآورشد و گفت:این بیمه شدگان با اتمام اعتبار دفترچه بیمه خود می توانند به دفاتر پیشخوان طرف قراداد با این سرپرستی در کاشان و آران و بیدگل مراجعه و تمدید اعتبار کنند.

آشوری با تاکید بر اینکه موسسات طرف قراراداد از ابتدای شهریور سال جاری دفاتری که فاقد اعتبار باشند را پذیرش نخواهند کرد افزود: امکان ثبت نام افراد فاقد پوشش بیمه ای که تاکنون موفق به ثبت نام در سامانه بیمه سلامت نشده اند کماکان در روزها و ماه های آتی برقرار است.

وی اظهار داشت: این افراد می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان و یا با مراجعه به سایت http://www.bimesalamat.ir ثبت نام کنند و در صورت بستری در بیمارستان با دریافت پرینت ثبت نام از سیستم و در دست داشتن آن به بیمارستان مراجعه و با همان برگه پرینت بستری شوند تا پس از تایید از طرف سازمان بیمه سلامت ایران دفاتر آنها توسط دفاتر پیشخوان طرف قرداد صادر شود.

به گفته وی، 120 هزار نفر بیمه شدگان تحت پوشش سرپرستی بیمه سلامت شمال استان اصفهان کاشان هستند که 73 هزار نفر از این تعداد کاشانی، 27هزار نفر از شهرستان آران و بیدگل و 20هزار نفر آنها از شهرستان نطنز هستند. 


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.