وسیله نقلیه جدید برای تردد+ تصاویر

این محصول ظاهری مانند یک لپ تاپ و عملکردی مشابه به Segway دارد که کاربر روی آنها ایستاده و با متمایل کردن خود در جهات مختلف، این وسیله نقلیه الکتریکی را کنترل می کند.

به گزارش دريچه فناوري گروه فضاي مجازي باشگاه خبرنگاران جوان؛ حتما در گذشته درباره‌ی وسایل نقلیه قابل حمل شنیده اید، مانند اسکوترهای جمع و جور و اسکیت بردها. اما این بار می‌خواهیم شما را با WalkCar آشنا کنیم، وسیله‌ای که توسط شرکت Cocoa Motors در ژاپن تولید و به‌وسیله‌ Kuniako Saito توسعه داده شده و مشخصات جالبی دارد.


وسیله نقلیه جدید+ عکس

ویژگی ها:
این گجت دارای ۴ چرخ کوچک و بدنه‌ آلومینیومی است و نوع حرکت آن مانند Segway است، اما با ابعادی به اندازه یک لپ‌تاپ که می‌توان آن را در کیف جای داد!

با انقال وزن خود به طرفین می‌توان این گجت را به راست و چپ هدایت نمود و برای افزایش سرعت یا ترمز هم می‌توان از پاهای خود کمک گرفت.

برای شارژ کامل باتری لیتیومی این دستگاه با پورت ‌USB حدود ۳ ساعت زمان نیاز داریم و با هر بار شارژ می‌توان مسافت ۱۲ کیلومتری را پیمود.



وسیله نقلیه جدید+ عکس


متاسفانه اطلاعات این دستگاه کاملا در اختیار عموم قرار نگرفته است اما آنچه درباره‌ این ابزارک جالب می‌دانیم این است که، بیشینه سرعت آن ۱۰ کیلومتر بر ساعت است. همچنین برای کسب سرمایه‌ی لازم، از ماه اکتبر روی وب‌سایت کیک استارتر قرار ‌می‌گیرد و بهار ۲۰۱۶ با قیمت ۸۰۰ دلار وارد بازار می شود.


وسیله نقلیه جدید+ عکس



منبع: آی تی رسان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار