سردار سلیمانی در همایش ایثارگران:

در زمان دفاع مقدس اداره 90 درصد جنگ در اختیار مردم بود

فرمانده سپاه قدس گفت: لشکر ۴۱ ثارالله نماد مقاومت بود که از سه استان هرمزگان و سیستان و بلوچستان و کرمان تشکیل شده بود.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس در همایش ایثارگران و دفاع مقدس که در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد اظهار داشت: دشمن بعثی در مرحله اول جنگ که جانور وحشی خطرناکی مثل صدام در راس ان بود چه جنایت ها که نمی کرد و حلبچه و انفال و بی خانمان کردن صدها هزار زن جمله جنایات صدام بود.

وی با بیان اینکه اداره نود درصد جنگ در اختیار مردم بود  افزود: صد و بیست هزار کرمانی در یکجا به جبهه های جنگ حق علیه باطل رفتند.

فرمانده سپاه قدس یادآور شد: لشکر ۴۱ ثارالله نماد مقاومت بود که از سه استان هرمزگان و سیستان و بلوچستان و کرمان تشکیل شده بود.

سردار سلیمانی ادامه داد: عملیات های دفاع مقدس از جمله بیت المقدس و ثامن الایمه و فتح المبین جز عملیات های سرنوشت سازی بود که به همه اراضی اشغالی پایان داد و ما سیزده عملیات سرنوشت ساز داشتیم و در عملیات والفجر لشکر ۴۱ افتخار افرین بود.

وی خاطرنشان کرد: ما افتخار می کنیم شهسواری متعلق به ما بود که در محاصره دشمن گفت مرگ بر صدام ضد اسلام و  ما افتخار می کنیم حسین عالی و علی حاجبی متعلق به ما بود که در خلوص بی همتا بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۳:۲۱ ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
حاجی لب تر بقیش بامن .عراق گورستان داعشیان.
آخرین اخبار