پیچ و تاب ماکارونی دریک گالری زیر‌زمینی

گالری زیر‌زمین دستان این روزها با ماکارونی مشغول است.

یاشار صلاحی هنرمند نمایشگاه «ماکارونی» در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  گفت: در این نمایشگاه 30 اثر ارائه شده که 3 تای آنها با مفتول و کارهای سیمی حجم است و بقیه به سبک طراحی‌های طنز‌آمیز با روا‌ن‌نویس و قلم فلزی و مرکب اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه این سومین نمایشگاه انفرادی اوست، افزود: هر هنرمندی که اثر هنری خلق می‌کند می‌خواهد آن را در معرض نمایش بگذارد. من نیز از این قاعده مستثنی نیستم و به طبع بعد سال‌ها تلاش در عرصه آثارم را به نمایش می‌گذارم.

وی اظهار داشت: هنگام خلق اثر از هر آنچه مانع خلاقیت شود فاصله می‌گیرم اما بعد از ارائه دلم می‌خواهد مخاطبان عام و خاص با آن ارتباط گرفته و از آن لذت ببرند.

صلاحی در شرح نمایشگاه خویش چنین نوشته است: آدم‌ها همیشه وول می‌خورند. به هم کار دارند به هم می‌پیچند، به خود می‌پیچند. گاهی هم آن‌چنان می‌پیچند که گره می‌خورند و اغلب گره‌شان کور می‌شود وقتی چند تا از این کوری‌ها به چند کوری دیگر برخورد می‌کنند می‌شود کور کور گره گره. گره‌های شلوغی و گره‌های ازدحام. باز بشو هم نیستند اما بد هم نیست باید با آن کنار آمد مثل اینکه من هم سعی کردم بیایم کمی شل کردم آنها هم سریعاً خزیدند روی کاغذ اول آدم بودند بعد دیگر آدم نبودند شدند شبیه ماکارونی.

لازم به ذکر است نمایشگاه ماکارونی در گالری زیرزمین دستان واقع در خیابان فرشته، خیابان بیدار،‌شماره 6، تا 24 مرداد پذیرای علاقه‌مندان است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار