یادآوری خاطرات كودكی تا همیشه

برنامه تركیبی «تا همیشه» با اجرای گیتی خامنه با هدف افزایش شادابی در جامعه از پنجشنبه - 22 مرداد ماه - روی آنتن شبكه دو می‌رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی رسانه ملی گروه كودك و نوجوان شبكه دو با تولید و پخش برنامه‌ای جدید تحت عنوان «تا همیشه» گنجینه‌ای از خاطرات قدیمی را پیش چشم مخاطبان تلویزیون می‌گشاید و قصد دارد كودكان دیروز را در سفری خاطره‌انگیز با خود همراه كند.

ماجد بازرگان - تهیه‌كننده و كارگردان برنامه «تا همیشه» گفت : «تا همیشه» سفری به دوران كودكی پدر و مادرهای امروز است. در این برنامه با پخش برنامه‌هایی چون فیلم‌های سینمایی و عروسكی دهه‌های 50 و 60، گزارش مردمی، حضور مجریان قدیمی،‌ وله، پلاتو و زیرنویس‌های مرتبط و نمایش نقاشی‌ به گذشته سفر خواهیم كرد.

وی گفت: برنامه «تا همیشه» حال و هوای نوستالژیك دارد و با بازپخش تصاویر آرشیوی از برنامه‌های قدیمی تلویزیون،‌ كارتون‌های خاطره‌انگیز و پرداختن به بازی و ابزارهای قدیمی، خاطره روزهای خوش گذشته را برای بزرگسالان زنده می‌كند.

كارگردان برنامه «تا همیشه» همچنین اظهار كرد: ما تا امروز شاهد برنامه‌هایی بوده‌ایم كه تصاویری از گذشته پخش می‌كردند اما «تا همیشه» یك برنامه نیست، بلكه یك جریان است كه سعی می‌كند گذشته را به روایت امروز زنده كند؛ به عنوان مثال در این برنامه به مدرسه‌هایی با نیمكت‌های سه نفره می‌رویم و روی همان نیمكت‌ها با دانش آموزان 30 سال پیش گپ‌و‌گفت خواهیم داشت.

او در توضیح جزییات بیشتر برنامه «تا همیشه» بیان كرد: ما در بخش «تاریخگرام» در هر قسمت به یك مكان و رویداد سفر می‌كنیم. همچنین «اتاقچه» این برنامه اتاقی با طراحی قدیمی است كه از وسایل نوستالژیك پُر شده و هربار با لمس یكی از این وسایل خاطراتمان زنده می‌شود. در آیتم «گزارش» هم با چهره‌های محبوب نیز هم‌قدم می‌شویم و با آنها درباره روزها و خاطرات خوش گذشته گپ‌و‌گفت می‌كنیم. از دیگر بخش‌های «تا همیشه» می‌توان به گفت‌و‌گو با شخصیت‌های سیاسی،‌ فرهنگی،‌ ورزشی و .. درباره روزهای كودكی و گپ‌و‌گفت با چهره‌های آشنا و خاطره‌انگیز برای مخاطبان بزرگسال تلویزیون اشاره كرد.

 تهیه‌كننده برنامه «تا همیشه» در پایان اعلام كرد: مجموعه تلویزیونی «تا همیشه» با روایتی متفاوت به سراغ برنامه‌های به یادماندنی و خاطره‌انگیز مخاطبان دیروز سینما و تلویزیون می‌رود و گنجینه‌ای از خاطرات را پیش چشم آنها می‌گشاید. این برنامه تركیبی با هدف افزایش شادابی و آرامش روانی در جامعه تولید می‌شود.

برنامه «تا همیشه» هر هفته پنجشنبه‌ها ساعت 21 به روی آنتن شبكه دو می‌رود و بازپخش آن جمعه‌ها ساعت 13 و 30 دقیقه پخش می‌شود.

به گفته تهیه‌كننده و كارگردان، برنامه «تا همیشه» در 52 قسمت 40 دقیقه‌ای به قلم پریسا حیدری نوشته و تولید شده است كه «تاریخگرام»،‌ «اتاقچه» و «گزارش» از بخش‌های مختلف این برنامه هستند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار