امام جمعه مشهد:

در دوره پسابرجام تنها موضوع مهم برای ما نحوه مواجهه با شیطان بزرگ آمریکاست

امام جمعه مشهد گفت: حادثه 28 مرداد به ما ثابت می‌کند در هیچ زمانی نباید به آمریکا اعتماد داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه مشهد،با بیان اینکه در هیچ نوع قرارداد و معاهده‌ای آمریکا قابل اعتماد نبوده و نباید به این کشور اعتماد کرد و افزود: پیامدهای اعتماد به آمریکا کودتای 28 مرداد و حوادث بسیار زیادی چون فتنه 88 است که باید در این زمینه ملت ما هوشیار باشد.
وی با اشاره به بازه زمانی بین کودتای 28 مرداد 1332 تا فتنه 88 گفت: این فاصله زمانی نزدیک به 60 سال طول کشید و اگر کارنامه این دوران را بررسی کنیم می‌بینیم که چه جنایت‌هایی را آمریکا علیه کشور ما انجام داده است.

امام جمعه مشهد فتنه 88 را نسخه برداشته شده از کودتای 28 مرداد برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران دانست افزود: تاکنون جز جنایت، خیانت، قساوت و دشمنی از آمریکا هیچ چیز به ایران نرسیده است.

آیت‌الله علم‌الهدی با تأکید بر اینکه جز جریان آمریکایی، ملت و کشور ما هیچ دشمن دیگری ندارد، افزود: در دوره پسابرجام تنها موضوع مهم برای ما نحوه مواجهه با شیطان بزرگ آمریکاست.

وی با اشاره به اذعان وزیر امور خارجه آمریکا درباره استیصال دولت آمریکا دردوران تحریمها گفت : جان‌کری در مصاحبه با خبرگزاری رویترز اذعان کرد که توافق انجام شده به دلیل جلوگیری از خروج دلار آمریکا از ارز اصلی دنیا بوده است و این نشان می‌دهد تحریم‌ها بیشتر از اینکه ما را مستأصل کند خود آمریکایی‌ها را مستأصل کرد.

امام جمعه مشهد افزود: وزیر امور خارجه آمریکا دوباره بر برگرداندن تمامی تحریم‌ها بدون اجازه شورای امنیت، سازمان ملل دراین مصاحبه تأکید کرده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری توصیه کرد : مردم به حرف علما در خصوص استکبار آمریکایی گوش دادن فرا دهند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Spain
زنده باد ایران
۱۹:۲۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۴
مرگ برآمریکا،مرگ برعربستان،زنده باد ایران وایرانی