پیشنهاد عجیب پیشکسوت پرسپولیس

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است برکناری «برانکو ایوانکوویچ» و انتخاب محمد مایلی کهن به عنوان سرمربی سرخپوشان می‌تواند پرسپولیس را از این شرایط خارج کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان:، مرتضی فنونی‌زاده پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره شکست سنگین پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته سوم لیگ برتر با بیان مطلب فوق اظهار کرد: اگر از نظر نحوه بازی بخواهیم باید قبول کنیم که تیم فعلی نسبت به زمان علی دایی و حمید درخشان بهتر بازی می‌کند ولی ضعفهای زیادی هم دارد. تعجب من این است که چرا برانکو به جای رضا نورمحمدی و محسن بنگر به «ماریچ» بازی می‌دهد. ماریچ دست پرورده خود برانکو است و سرمربی علاقه دارد او را به میدان بفرستد در حالی که این مدافع خارجی کیفیت پایینی دارد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس همچنین با اشاره به عملکرد بازیکنان جدید این تیم، تاکید کرد: بازیکنان جدید همگی بچه‌های خوبی هستند ولی به درد پرسپولیس نمی‌خورند. شما نگاه کنید بازیکنی مثل رامین رضائیان در تیم ملی بازی می‌کرد ولی در پرسپولیس آن رامین رضائیان نیست. یا مثلا آیا کمال کامیابی نیا در نفت هم اینطوری بازی می‌کرد؟ به نظرم این بازیکنان به درد تیم‌هایی پایین‌تر از استقلال و پرسپولیس می‌خورند.

فنونی زاده درباره ارزیابی‌اش از آینده پرسپولیس، گفت: اگر پرسپولیس می‌خواهد نتیجه بگیرد باید برانکو را برکنار کند! فقط محمد مایلی کهن می‌تواند پرسپولیس را از این شرایط نجات بدهد چون او می‌داند چطور از این بازیکنان بازی بگیرد!

منبع: مهر
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.