کرمان؛

كاهش 7 درصدی فوت شدگان حوادث رانندگي درون شهري كرمان

رييس پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان كرمان از كاهش هفت درصدي تصادفات فوتي در چهار ماهه ابتداي امسال خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام پايگاه خبري پليس، سرهنگ حميد معين زاده از برخورد قاطع پليس با رانندگان حادثه ساز خبر داد و افزود: پليس در مدت چهار ماهه ابتدايي سال جاري 3 هزار و 650 دستگاه خودرو داراي خلافي بيش از 10 ميليون ريالرا توقيفكرده است.

سرهنگ معين زاده گفت: با توجه به وقوع دو هزار و 600 فقره تصادفات رانندگي در 4 ماهه ابتدايي سال جاري در استان ، شاهد كاهش هفت درصدي تعداد فوت شدگان در سوانح رانندگي بوده ايم.

وي با ذكر اين مطلب كهدر اين برهه زمانيبيشترين تصادفات رانندگي مربوط به عابرين پياده بوده است ،خاطرنشان کرد : فراواني اين دسته از تصادفات در ساعات 20 الي24 است و دليل عمده آن عدم رعايت سرعت مطمئنه و عدم توجه به جلو است كه ريشه در استفاده از تلفن همراه حين رانندگي دارد.

وي از رانندگان وسائط نقليه خواست تا با رعايت قوانين و مقررات عبور و مرور و عدم استفاده از تلفن همراه حين رانندگي جان خود و ساير شهروندان را به خطر نياندازند.

رييس پليس راهنمايي و رانندگي افزود: استفاده از تلفن همراه حين رانندگي امكان عكس العمل رانندگان را هنگام مواجه با خطرات احتمالي تا 25 درصد كاهش مي دهد.



انتهای پیام/ ا

برچسب ها: کاهش ، تصادف ، رانندگی ، شهری ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.