کرمان؛

کرمان میزبان خادمان حرم رضوی می شود

استان کرمان از پنج شنبه29 مرداد به مدت یک هفته میزبان خادمان حرم رضوی است.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی دبیر خانه جشنواره ((زیر سایه خورشید)) استان کرمان ، صبح امروز (24 مرداد)به منظور برگزاری جشن های مردمی ولادت امام هشتم شیعیان حضرت رضا (ع) در دهه کرامت برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام پورحبیبی نماینده موسسه خدمات مشاوره جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی ضمن نبیین اهمیت حضور کاروان رضوی و اثرات و برکات این حضور، گفت:این موسسه برای استفاده از همه ظرفیت های مردمی در کشور با استفاده از مجموعه های فعال مذهبی در استان ها تلاش می کند.

حجت الاسلام عارفی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز با بیان اینکه حضور کاروان رضوی در استان کرمان فرصت مغتنمی برای نشر معارف و فرهنگ رضوی است خطاب به مدیران و نمایندگان تشکل های مجری توصیه نمود: از خرافه گرایی و بدعت گذاری در برنامه های فرهنگی جلوگیری شود.

حسن محمدی پور دبیر ستاد برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید استان کرمان نیز با بیان توضیحات پیرامون اقدامات صورت گرفته توسط ستاد، نحوه حضور کاروان رضوی در شهرستان های مختلف به تشریح برنامه های کاروان رضوی در استان پرداخت.

وی با اشاره به اینکه فعالیت های ستاد تقریبااز دو ماه گذشته صورت گرفته و در این راستا جلسات متعددی با تشکل های مجری برگزار شده است، افزود: هشتمین دوره جشنواره مردمی زیر سایه خورشید همزمان با دهه کرامت به همت موسسه خدمات مشاوره جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی در سطح کشور برگزار می گردد.

انتهای پیام/گ



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.