قم؛

برنامه های ویژه دهه کرامت در قم

معاون ‌حرم کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) از برنامه های ویژه دهه کرامت در قم خبر داد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت‌الاسلام مهدی احمدی معاون فرهنگی حرم حضرت معصومه (س) با بیان اینکه استقبال از  کاروان زیر سایه خورشید نخستین برنامه ویژه دهه کرامت است افزود: برنامه استقبال از کاروان «زیر سایه خورشید» اعزامی آستان قدس رضوی در روز 24 مردادماه ساعت 19 در صحن امام رضا (ع) حرم کریمه اهل بیت (س) برگزار می شود.

احمدی از افتتاح جشنواره بین المللی فاطمی در دهه کرامت خبر داد و افزود: هدف از برگزاری این جشنواره تبیین شخصیت حضرت زهرا (س) و حضرت معصومه (س) است.

معاون فرهنگی حرم مطهر حضرت معصومه (س) موضوعات مطرح شده در این جشنواره را نماز، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب، فرهنگ زیارت، شخصیت حضرت زهرا(س)، دفاع از ولایت در سیره حضرت زهرا (س) و کریمه اهل بیت (س در گروه‌های سنی مختلف با دو رویکرد تخصصی و عمومی برشمرد.

وی دیگر برنامه های دهه کرامت را همایش‌های بین المللی با محوریت حضرت معصومه(س) در 8 کشور از جمله عراق، پاکستان، آذربایجان و پاکستان  و برگزاری مسابقات قرآنی کریمه برای نخستین بار در رشته‌های قرائت، حفظ، ترجمه و نهج البلاغه در دو مقطع سنی جوانان و نوجوانان ویژه خواهران و برادران در روزهای 29 و 30 مرداد ماه عنوان کرد.

‌احمدی از سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی‌گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در شبستان امام خمینی (ره) حرم کریمه اهل بیت (س) در روز 25 مردادماه خبرداد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.