مهتاب کرامتی و نرگس آبیار، داوران جشنواره فیلم رضوی شدند

اسامی اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم مستند و کوتاه رضوی از سری برنامه‌های سیزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) اعلام شد که در این میان مهتاب کرامتی و نرگس آبیار نیز حضور دارند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از واحد خبر و اطلاع‌رسانی بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع)؛ مهتاب کرامتی بازیگر «مردان آنجلس» و «خاک سرخ» عضو هیئت داوران بخش داستانی دهمین دوره جشنواره فیلم مستند و کوتاه رضوی است. 

بازی در فیلم‌هایی همچون «مومیایی 3»، «مردی از جنس بلور»، «زن‌ها فرشته‌اند»، «اسب حیوان نجیبی است» و «آلزایمر» از جمله آثاری است که در کارنامه کاری این بانوی بازیگر به چشم می‌خورد.

کرامتی تاکنون جوایز متعددی از جشنواره‌های سینمایی داخلی و خارجی دریافت کرده است.

نرگس آبیار دیگر بانوی توانمند سینمای ایران که فیلم تحسین‌شده «شیار 143»  اسم او را بر زبان‌ها انداخت، دیگر داور جشنواره فیلم رضوی در یزد است که بخش مستند را داوری می‌کند.

کارگردان فیلم خاطره‌انگیز «شیار 143» که این روزها فیلم سینمایی «اشیا از آنچه در آیینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند» را روی پرده سینما دارد، هم جوایز متعددی را به خود اختصاص داده است.

حمید نعمت‌الله، کارگردان و نویسنده برجسته عرصه سینما و تلویزیون کشور و خالق آثار ماندگاری چون  «بوتیک»، «وضعیت سفید» و «بی‌پولی» یکی دیگر از داوران بخش داستانی جشنواره فیلم مستند و کوتاه رضوی است.

بنابراین گزارش همچنین هومن بهمنش، عضو هیئت داوران بخش داستانی جشنواره فیلم مستند و کوتاه رضوی است.

علاوه بر نرگس آبیار، فرهاد مهران‌فر  هم در تیم داوری بخش مستند دهمین دوره جشنواره فیلم مستند و کوتاه رضوی حضور دارد.

سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) از یکم تا یازدهم ذی‌القعده در دهه کرامت برابر با 25 مرداد تا چهارم شهریور سال 1394 در تمام استان‌های ایران و 220 نقطه از جهان برگزار می‌شود. مراسم افتتاحیه این جشنواره همزمان با میلاد باسعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) در شهر مقدس قم برگزار می‌شود و آیین اختتامیه این جشنواره در شب میلاد فرخنده ثامن‌الحجج(ع) در مشهد مقدس برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و آگاهی از نحوه شرکت در هر یک از برنامه‌های این جشنواره می‌توانند به سایت سه زبانه «شمس توس» به نشانی www.shamstoos.ir مراجعه کنند. همچنین سامانه پیام کوتاه: 30007888 و شماره تلفن‌های‌: 9-05132283044 به عنوان پل ارتباطی میان جشنواره و مخاطبان معرفی شده است.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.