اهداف پروازی فراتر از آسیا

مربی تیم ملی اهداف پروازی گفت: پتانسیل تیم ملی اهداف پروازی بالاتر از سطح اول آسیاست، اما منابع و امکانات کافی این استقرار نداریم.

فرشید عبدالمحمدی در گفتگو با خبرنگار حوزه سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره عملکرد تیم اهداف پروازی در رقابت جام جهانی آذربایجان بیان کرد: رقابت‌های جام جهانی آذربایجان که سهمیه المپیک نیز توزیع می شود دومین  تجربه تیراندازان اهداف پروازی برای کسب سهمیه المپیک است. 
 
وی ادامه داد: در این مسابقات ورزشکاران رقابت بسیار نزدیکی با هم داشتند و  چون سهمیه المپیک توزیع می شود رقابت تیراندازان نیز حساس تر است. 
 
مربی تیم ملی اهداف پروازی درباره وضعیت تیراندازان کشورمان اشاره کرد: نتایج تیراندازان در این مسابقات قابل قبول بود، به ویژه در بخش مردان با توجه به شرایط تمرینی و امکاناتی که در اختیار ملی پوشان بود، رکوردهای خوبی ثبت کردند که اگر توجه بیشتری به این رشته شود در بازی های آسیایی قطعا مدال خواهیم گرفت. 
 
 عبدالمحمدی افزود: در رشته تراپ دوبل نیز تیراندازان نشان دادند که با وجود کمبودها می توان بهترین نتیجه را کسب کرد، مصطفی پور که تازه به تیم ملی دعوت شده بود در اولین تجربه خودش نمایش بسیار خوبی داشت حتی سیاوش خوشنویس با امتیازاتی که کسب کرد نشان داد به راحتی می تواند در مسابقات آینده مدال کسب کند تیراندازان ما در این رشته رکورد برون مرزی را 12 امتیاز ارتقا دادند. 
 
وی در ادامه افزود: در تراپ بانوان نیز علی رغم کم سن و سال بودن برخی تیراندازان در رقابت با نام داران این رشته نتایج بسیار خوب بود و شیوا فرح پور با وجود مصدومیت در راند اول در ادامه این مسابقات خوب ظاهر شد و توانست رکوردهای برون مرزی در مسابقات دوره گذشته که در کره جنوبی بود تکرار کند. 
 
مربی تیم ملی اهداف پروازی گفت: تیراندازان ما در حد برترین‌های دنیا ظاهر شد و من به عنوان مربی تیم ملی این قول را به مسئولین می دهم که اگر توجه بیشتری به تیراندازی شود اهداف پروازی حتما در المپیک حضور خواهد داشت. 
 
وی درباره ظرفیت اهداف پروازی برای کسب سهمیه المپیک اشاره کرد: تیراندازان ما از نظر پتانسیل فراتر از سطح اول آسیا هستند و مشکل این است که ما امکانات و مدیریت درست در این حوزه نداریم و دیگر کشورها با بهترین امکانات و تمرینات مستمر راهی مسابقات می شوند اگر وزارت ورزش و جوانان حمایت کند، اهداف پروازی در رشته تراپ حداقل دو یا سه مدال کسب خواهد کرد با این وجود باید منتظر مسابقات بعدی در کویت باشیم و از هم اکنون باید خودمان را برای شرکت در این رقابت ها آماده کنیم که رقابت‌های جهانی کویت شانس اصلی تیم  ملی برای حضور در المپیک است. 
 
مربی تیم ملی اهداف پروازی درباره سطح مسابقات آذربایجان نسبت به رقابت‌های گذشته گفت: سطح مسابقات آذربایجان فراتر از مسابقات گذشته بود و ورزشکاران تراز اول دنیا در این مسابقات شرکت کردند که اگر تیراندازان ما تمرینات مداوم و برنامه ریزی منسجم تری داشتند شرایط به گونه ای دیگر رقم می خورد. 
 
انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار