ساری؛

برگزاری همایش پدافند غیر عامل ویژه کارکنان بسیجی ادارات کل مازندران

همایش یکروزه پدافند غیر عامل ویژه فرماندهان،مدیران و کارشناسان بسیجی ادارات کل مازندران باشگاه برق مرکز استان برگزار شد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران؛در این همایش رییس سازمان بسیج کارمندان سپاه کربلا طی سخنانی ارتقای سطح دانش کارکنان بسیجی را هدف کلی بیان کرد و گفت: مقرر شده امسال 13 برنامه در راستای انسجام در اجرای برنامه های پدافند غیر عامل،فرهنگ سازی و افزایش آمادگی،به روز نمودن اطلاعات در زمینه پدافند غیر عامل و اجرا شود.

نوری کارمندان بسیجی را نمونه توصیف کرد و افزود:خرسندیم که کارکنان بسیجی ادارات ما در زمینه تخصص و تعهد برتر و نمونه هستند.

در ادامه جانشین فرمانده سپاه کربلا استان تصریح کرد : مولفه پیروزی ایمان و اعتقاد به خدا و استقامت در این راه است البته ایمانی که لقلقه زبان نباشد بلکه همراه با خلوص نیت باشد و در این راه سختیها و دشواریها را بتوان با اتکاء بر ایمان و اعتقادی راسخ تحمل کرد.

سرهنگ رضایی افزود: اکنون دیگر زمان تهدید نظامی نیست بلکه جنگ کنونی جنگ نرم جنگ سایبری، جنگ اقتصادی و ... است و دشمنان می خواهند با این هجمه ها اسلام را از ما بگیرند،آنها قلب و ذهن مردم را مورد هدف قرار داده اند و می خواهند با راه اندازی جنگهای نرم و فشارهای اقتصادی از مردم علیه دولت استفاده کنند لذا امروز حمله و تهدید علیه کشورها دیگر آفند و حمله نظامی نیست پس ما هم باید متناسب با حملات دشمن پدافند کنیم.

وی پدافند غیر عامل را مجموعه اقدامات غیر مسلحانه در راستای پایداری ملی و جلوگیری از به مخاطره افتادن امنیت ملی عنوان کرد و افزود: به فرموده مقام معظم رهبری پدافند غیر عامل همانند مصونیت سازی بدن در مقابل بیماریهاست بنابراین پدافند غیر عامل یک اصل خواهد بود برای همیشه نه در یک مقطع خاص چرا که برنامه ریزی دشمن بلند مدت است اما به آرامی حرکت می کند بنابراین ما هم باید در این راه پایداری و ماندگاری داشته باشیم.

جانشین مسوول بسیج کارمندان کشور نیز طی سخنانی به شاخص های ارزیابی مدیران اشاره ای داشت و گفت: هنوز ذیحسابان ما که امین دولت هستند به مصرف انرژی حساس نشده اند،اکنون بیشترین مصرف کننده برق در کل کشور ادارات هستند لذا ما با همکاری کارکنان بسیجی به این حیطه ورود کردیم و توانستیم تا حد قابل توجهی مصرف برق ادارات را کاهش دهیم.

امیر خانی با اشاره به طراحی افق یکصد ساله آمریکایی ها برای مقابله با ایران تصریح کرد: آمریکایی ها در این راه 6 استراتژی اعمال فشار اقتصادی، ایجاد اختلاف میان سنی و شیعه و دامن زدن به اعتقادات مذهبی، قرار دادن ایران بر لبه پرتگاه و شرایط استرسی ، بزرگ نمایی مسائل طائفه ای،دامن زدن به نافرمانی های مدنی و ایجاد اعتلاف ضد ایرانی در عرصه بین المللی را طراحی کرده و بر این اساس به مقابله با ما برخاسته اند.

وی گفت: در حال حاضر6 هزار دانشگاه و مرکز آموزش عالی و تحقیقاتی در تمام آمریکا و جهان غرب کرسی ایران شناسی راه انداخته اند ، بیش از 17 هزار شبکه ماهواره ایی در خاورمیانه و بیش از 3 هزار شبکه ماهواره ایی کشور ما را احاطه کرده است لذا ضروری است با توجه به توصیه موکد مقام معظم رهبری بر دشمن شناسی جوانان با اهداف انقلاب نیز آشنا شوند.

انتهای پیام/گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.