گودرزی: عده‌ای به ناحق پرچم عدالت‌خواهی را در دست گرفته‌اند

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گفت: برخی دولتمردان در همایش‌ها می‌گویند که می‌خواهند با فساد مبارزه کنند، در حالیکه چند سال است قانون مبارزه با پولشویی روی میز آنان است پس چرا اجرایش نمی‌کنند!

گودرزی: عده‌ای به ناحق پرچم عدالت‌خواهی را در دست گرفته‌اند
به گزارش گروه سیاسی یاشگاه خبرنگاران جوان داوود گودرزی مسئول سازمان بسیج دانشجویی با حضور در جمع مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور با اشاره شرایط داخلی منطقه‌ای، اظهارداشت: در این 36 سال هیچ موقع شرایط عادی نداشته‌ایم این هم طبیعی است چراکه انقلاب رو به رشد به سمت آرمان‌ها بوده است.
 
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند انقلاب یک حرکت تدریجی از بدی‌ها به خوبی‌ها است که حد یقفی ندارد و تا آنجا ادامه خواهد داشت که به همه آرمانها برسیم.
 
گودرزی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند تا مادامی که به قله پیشرفت نرسیم دشمنی‌ها تمام نمی‌شود، منتها یک زمان‌هایی فرد شرایط را حساس‌تر می‌بیند. بعضی لحظات، نقاط عطف هستند. مثلا الان چند ماه است که درگیر مسئله توافق هسته‌ای هستیم و مذاکرات بر سرنوشت کشور اثر خواهد داشت. بپذیریم یا نه این توافق در فرهنگ ما، سیاست ما در مباحث اجتماعی و در همه چیز اثر خواهد داشت.
 
مسئول سازمان بسیج دانشجویی ادامه داد: دشمن این فرایند را به گونه‌ای طراحی کرده است که چه بخواهیم و چه نخواهیم در افکار عمومی اثر بگذارد لذا بسیج دانشجویی با تشکیل کارگروهی تخصصی به صورت کارشناسی در حال بررسی توافق و اثرات آن در جامعه است که نتایج این تحقیقات اعلام خواهد شد.
 
وی با اشاره به وضعیت منطقه خاطر نشان کرد: آثار اوضاع یمن به هیچ وجه قابل مقایسه با دیگر کشورها نیست. اکنون اوضاعی که آمریکایی‌ها با آن درگیر شده‌اند و اعترافات سنگینی که اوباما انجام می‌دهد همگی برای توجیه توافق با ایران است. روزهای پایانی ابر قدرتی آمریکا رسیده و هیمنه آن در حال فرو ریختن است.
 
گودرزی در بخشی دیگر از سخنان خود به اولویت‌های بسیج دانشجویی اشاره کرد و گفت: فراگیری و جذب حداکثری، انقلاب اخلاقی و رویش معنوی و همچنین مطالبه‌گری جدی آرمان‌ها جزو اولویت‌های بسیج دانشجویی است که از دیدار اخیر دانشجویان با مقام معظم رهبری در 10 بند استخراج شده است.
 
وی با اشاره به اعتراف اوباما مبنی بر شکست سیاست تحریم در صورت عدم توافق با ایران گفت: توافق میان ایران و آمریکا سخت بود و آمریکا با طولانی کردن مذاکرات تمام سعی خود را برای شکستن قبح مذاکره انجام داد.
 
عدالت خواهی و مبارزه با فساد موضوع دیگری بود که گودرزی به آن اشاره کرد و گفت: عده‌ای به ناحق پرچم عدالت خواهی را بر دست گرفته‌اند. برخی دولتمردان در صحبت‌ها و همایش‌ها می‌گویند که می‌خواهند با فساد مبارزه کنند، در حالی که دوسال است قانون مبارزه با قاچاق کالا روی میز آقای رئیس جمهور است چرا ابلاغ نمی‌کند؟ چند سال است که قانون مبارزه با پولشویی رو میز آنان است چرا اجرایش نمی‌کنند؟
 
رشد علمی و پیشرفت کشور، سبک زندگی، اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی، موضوع عزت و استقلال، نشاط سیاسی و آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها، امر به معروف و نهی از منکر، مسئله انتخابات و تحول در حوزه علوم انسانی و دانشگاه اسلامی از دیگر مواردی بود که توسط مسئول بسیج دانشجویی دارای اهمیت و اولویت برشمرده شد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار