مرتضی شایسته در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

«خانه دختر» توقیف نشده است

«خانه دختر» توقیف نشده و در دو برنامه دیگر اکران نمایش داده خواهد شد.

مرتضی شایسته تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضعیت فیلم «خانه دختر» گفت: این فیلم توقیف نشده و دو برنامه دیگر اکران نمایش داده خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به سرنوشت آخرین فعالیت‌های سینمایی هدایت فیلم گفت: «تیتانیوم» به کارگردانی مصطفی شایسته را در دستور کار داریم که در تلاش برای ساخت آن هستیم و به زودی کار را شروع خواهیم کرد.

شایسته افزود: کار بعدی « 50 کیلومتر آلبالو» به کارگردانی مانی حقیقی و تهیه کنندگی محمد شایسته است و امیدواریم به زودی تولید را شروع کنیم.

وی در خصوص همکاری مجدد با شهرام شاه حسینی با وجود اینکه فیلم اول او توقیف شده و بازگشت سرمایه نداشته اظهار داشت: زمانی که یک کارگردان خوب و کار بلد و حرفه‌ای باشد تهیه‌کننده اعتقادی خاصی نسبت به او به دست می‌آورد و به این دلیل پای او می‌ایستد به عنوان نمونه ما و علی حاتمی از فیلم «مادر» تا «دلشدگان» با هم بودیم تا «تختی» و لحظه آخر حیات او. پس کار خوب نتایج و همکاری‌های خوبی را به همراه خواهد داشت.

شایسته‌ حال این روزهای سینمای ایران را خوب قلمداد کرد و گفت: با مدیریت جدید اوضاع سینمای رو به بهبود است و نظم و ترتیب خوب و منطقی را به خود خواهد گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار