برگزاری المپیاد ورزشی محلات شهر سنندج به صورت سالانه

شهردار سنندج گفت: با اینکه المپیاد ورزشی محلات اولین تجربه شهرداری در این زمینه است استقبال بسیار خوب نوجوانان و جوانان محلات شهر سنندج انگیزه ما را برای برگزاری مستمر سالیانه این المپیاد افزایش داده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج؛ کامیاب شادمان در آیین پایانی اولین المپیاد ورزشی محلات سطح شهر سنندج از ورزشکاران و صاحب نظران حوزه ورزشی خواست با نظرات، پیشنهادات و راهکارهای خود شهرداری را در زمینه هرچه باشکوه تر برگزار کردن این المپیاد کمک کنند.

شهردار سنندج در ادامه از حمایت استاندار کردستان از این برنامه ورزشی در سطح شهر سنندج خبر داد و با قدردانی از نگاه ویژه شخص استاندار از چنین برنامه هایی گفت: در سایه حمایت استانداری و سایر دستگاه های مرتبط، شهرداری حمایت های بیشتری از حوزه ورزش کند. 

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج نیز برگزاری المپیاد ورزشی محلات را فرصت بسیار خوبی برای استعدادیابی ورزشکاران در سطح محلات دانست و گفت: شهرداری به منظور ایجاد شادی و نشاط در محلات و شناسایی استعدادهای ورزشی این المپیاد را برگزار می کند.

جلال شریعتی با بیان اینکه در شهر سنندج ورزشکاران مستعد زیادی در میان نوجوانان و جوانان وجود دارند افزود: از طریق برگزاری این المپیادها می توان این استعدادها را شناسایی و پرورش داد و از آنان قهرمان ساخت.
یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر سنندج نیز در این آیین با اشاره به اینکه مردم دیگر تنها از شهرداری مطالبه فعالیت های عمرانی ندارند گفت: برنامه های فرهنگی و اجتماعی بخصوص ورزش امروز به یکی از مطالبات اصلی مردم از شهرداری تبدیل شده است.

در این آیین از تیم های برتر رشته های مختلف ورزشی با اهدای تندیس و جوایزی قدردانی شد.
اولین المپیاد ورزشی محلات سطح شهر سنندج از 19مرداد با حضور 700 ورزشکار شامل 430 ورزشکار مرد و 270 ورزشکار زن در قالب 95 تیم برگزار شد.
مچ اندازی و طناب کشی، والیبال، بسکتبال خیابانی و فوتبال رشته های بخش آقایان و دارت، والیبال، هندبال، بسکتبال سه نفره و دوچرخه سواری رشته های بخش بانوان در این دوره از رقابت ها بود.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: شکوه ، محلات ، حمایت ، ورزش ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.