سنندج؛

معرفی تیم های برتر المپیاد ورزشی محلات شهر سنندج

بعد از 10روز رقابت میان 95 تیم در رشته های مختلف ورزشی محلات شهر سنندج در قالب نخستین المپیاد ورزشی، در آیینی با حضور مسوولان از تیم های برتر با اهدای کاپ و هدایایی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،در این المپیاد 700 ورزشکار شامل 430 ورزشکار مرد و 270 ورزشکار زن در قالب 95 تیم به مدت 10 روز با هم به رقابت پرداختند.

مچ اندازی و طناب کشی، والیبال، بسکتبال خیابانی و فوتبال رشته های بخش آقایان و دارت، والیبال، هندبال، بسکتبال سه نفره و دوچرخه سواری رشته های بخش بانوان در این دوره از رقابت ها بود.

در پایان 10 روز رقابت بین ورزشکاران و تیم های شرکت کننده، در نهایت در بخش آقایان تیم شهرک ارشاد قهرمان مسابقات طناب کشی شد، در رشته والیبال محله چهارباغ به مقام قهرمانی رسید و عنوان قهرمانی رشته فوتبال هم به تیم انتظام رسید.

در بخش بانوان این رقابت ها نیز در رشته هندبال تیم محله فیض آباد مقام نخست را کسب کرد، تیم1/17 شهرک بهاران قهرمان رشته بسکتبال شد و تیم والیبال بانوان خانقاه نیز مقام نخست این رشته را به خود اختصاص داد.

در رشته های انفرادی این المپیاد نیز در رشته مچ اندازی آقایان نیز بهروز عباسی به مقام قهرمانی رسید.

در مسابقات دارت بخش بانوان نیز ثانیه والان، نیلوفر سپهوند و ندا علاقه بندی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
همچنین در رشته دوچرخه سواری بانوان نیز روژین آذر پیرا و شادی فاتحی در رده بزرگسلان مقام های برتر و در رده نوجوانان هم روژان ذوالفقاری مقام برتر را از آن خود کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.